دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

آره داداش اینجوریاس

میدونی چیه منیژ؟ من اگر گفتم پا نشو بیخودی هلک و هلک این همه راهو نکوب نرو تا مریض خونه، واس خودم نگفتم. گفتم چون اون دکتری که نشسته رو صندلی گرم و نرمش، هر چن دیقه درمیون الکی بت لبخند ژوکوند تحویل میده و تهشم میگه "لطفا شب ها رو به بالش نخوابید خوب نیست برای ریه هاتون، روند تنفستون رو کند میکنه." هیچ وخ درک نکرده آدم وختی به پهلو راستش خوابیده باشه نمیتونه خوب گریه کنه. اینم ملتفت نیس که آدمی که شب بدبختیاشو خوب تو بالشش گریه نکرده باشه حناق میگیره و بعد صبی اصلا نفسش بالا نمیاد که بخواد اوشون کیفیت کندی_تندیشو بسنجه حالا. گفتم چون چیی؟ حرف مفت میزنه. حرف مفت زدنم جرم نیست که، از روی بی دردیه. میگیری چی میگم منیژ؟ بی در دی.

حالام پاشو با خیال راحت رو به بالشت بخواب. د پاشو دیگه لنتی..ـ

از دیالوگ های فیلم نامه ای که هرگز نوشته نشد
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan