دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

شیر و هرچه میخواهد دل تنگت

بعد مدت ها آمده بود و من آنقدر از دیدنش ذوق زده بودم که نمیدانستم حالِ خوشم به واسطه بودنش در اتمسفر خانه را چطور نشان بدهم. دلم میخواست تمامِ چیز هایی که دوست دارد را یکجا جمع کنم و بگذارم جلویش تا او فقط به من نگاه کند و لبخند بزند، بعد من غرق شوم در عمقِ لبخند هایش. میدانستم عاشق ترکیب شیر با میوه هاست. این شد که سراغ یخچال رفتم و درحالی که زیر لب زمزمه میکردم:«شیر و هرچه میخواهد دلِ تنگت» دست به کار شدم. وفتی اسموتیِ شاهتوت و توت فرنگی را جلویش گذاشتم چشم هایش برق زد، کف دست هایش را به هم کوبید و گفت:«مممم! شیر و هرچه میخواهد دلِ تنگت» بعد بلند بلند خندید و من غرق شدم در لحنِ خوشِ خنده هایش...


پی نوشت:

آدم های زندگیتان را بلد باشید

والسلام

محبوبه شب
۲۳ تیر ۹۶ , ۱۷:۵۵
واااایییی الان من ازاونا هوس کردم کی جوابگوعه!؟  : ))))))

پاسخ :

آدمای زندگیت که بلدنت :))
محبوبه شب
۲۳ تیر ۹۶ , ۱۷:۵۶
O_o
یا خدا!
ای چرا دو تا شد؟؟؟

پاسخ :

وبلاگ فرشته دو برابر کننده داره خا :))
پاکش کردم :)
محبوبه شب
۲۳ تیر ۹۶ , ۱۷:۵۷
چشای بچم اگه لوچ بشه یقه ی شما ره میگیروماااا خخخخخخخخ

پاسخ :

یقه آدمای زندگیتو بگیر من چی کاره ام :دی
ایمان
۲۳ تیر ۹۶ , ۱۸:۲۲
اه اه لوچ؟؟
منم خیلی چیزا دوس دارم:|ادمای زندگی من کجایین منم از اینا میخام!

پاسخ :

یعنی چی؟ :/
آدمای زندگیتون رو توصیه کنید به ملاقات با من :)))
محبوبه شب
۲۳ تیر ۹۶ , ۱۸:۴۵
@ایمان خان
همیه که هس 😛
😅😅😅

پاسخ :

تو بیا من خودم برات اسموتی درس کنم ^_^
محبوبه شب
۲۳ تیر ۹۶ , ۱۸:۵۴
درو وا کو پشت دروم :دی ^_____*

پاسخ :

اسمتونی چسبید؟ :دی
کوالای پیر
۲۳ تیر ۹۶ , ۱۹:۲۰
دلم خواست خب :/
الان تکلیف ما که خیلی چیزا دوست داریم اما نه آدمای زندگیمون بلدنمون نه ما اونا رو چیه :(

پاسخ :

ببخشید خب :|
قسمت اول که هیچی فقط میشه دعا کرد که بشه :)) ولی درباره قسمت دوم خب سعی کن بلد باشی :)
حوا بانو
۲۳ تیر ۹۶ , ۲۰:۲۲
یاد این حرفم افتادم :
باید کسی باشد که آدم را بلد باشد...
وگرنه آدم از بین می رود و هیچ کس حتی به لخند روی لبش شک نمی کند!

+ما که کسی بلدمون نیست! :)

پاسخ :

منم پست های زنجیره ای دارم در این زمینه :)

خدا قسمتت کنه :))
ali_ sh
۲۳ تیر ۹۶ , ۲۰:۵۰
ازین نوع آدم های زندگی ام را آرزوست خخخ.
حس خوبیه که یکی بلدت باشه
یکی باشه که بلدش باشی و بلدت باشه
چقدرررر زندگی اینطور زیبا میشه ها
نه؟
ولی خب نیست که نیست که نیست ... :)

پاسخ :

تو بخش دوم بله :) ولی بخش اول رو تجربه ندارم والا نمیدونم :))

بخواید که بیاد که بیاد که یاد...
ali_ sh
۲۳ تیر ۹۶ , ۲۰:۵۳
بعلههههه و چنین بود که خاتون بانو از فرط خستگی کامنت های پست هاشون رو بدون تایید باز گذاشتند تا زحمت تایید و ایضا غیرهم را بر انگشتان خسته برای هر کلیک پذیرا نباشند 😂😂😂😂😂

پاسخ :

نه خب کلا کامنت پست هایی که میدونم زیاد کامنت میخورن رو باز میذارم که راحت باشن :)
آرزو ﴿ッ﴾
۲۳ تیر ۹۶ , ۲۲:۰۳
بلد بودنِ کسی حس خوب‌تری داره یا داشتنِ کسی که بلدمونه؟ :)

پاسخ :

داشتن کسی که بلدش باشی و بلدت باشه :)
آرزو ﴿ッ﴾
۲۳ تیر ۹۶ , ۲۲:۰۴
+چون احساس می‌کنم جفتش رو تجربه کردید، پرسیدم :)

پاسخ :

احساس خوبی داری :))
ولی حقیقت این نیست :)
Poker Face
۲۳ تیر ۹۶ , ۲۳:۴۰
دلم تنگ شد براش:((

پاسخ :

دلتنگی
امان ازش...
محبوبه شب
۲۴ تیر ۹۶ , ۰۰:۵۶
دوستان دلتون نخواد ولی انقققققققدررررر 
.
.
.

افتضاااااااح بود که نگو :دی

+سرکارمون میذاری هوم؟ دارم برات ^_____^

پاسخ :

دستت درد نکنه
.
.
.
.
.
رفاقتارو نیگا :)))


نه بابا من دستم به هیچ جا بند نیس که کسی رو بذارم سر کار شایعه نساز :دی
. یاسون .
۲۴ تیر ۹۶ , ۰۲:۱۷
همینجاست که چهار درصدی بودن تون آشکار میشه بر همگان!
ما به زور وسط جنگل تونستیم برا اولین بار، چار دونه تمشک رو پیدا کنیم و بخوریم! تازه وحشی هم بودن!
برید توبه کنید و دست از چهاردرصدی بودن بردارید! :)))
.
ایشالله همیشه به شادی و اسموتی

پاسخ :

عه نوشتم تمشک واقعا؟ :||
سوتی فاحشی بود پس چون منظورم شاهتوت بود :)))
ماهم تمشک رو شمال منزل اقوام میخوریم فقط :دی

مچکر و همچنین :)
محبوبه شب
۲۴ تیر ۹۶ , ۲۱:۳۵
خخخ تمشک چقدر شبیه شاهتوته واقعا!

پاسخ :

:)
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan