دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

مثلا خوشبختی

شب
آسمون مهتابی
هوا بارونی
زیر صدای یه بیکلام
توی ماشین
کنار هم
مگه خوشبختی غیر اینه؟
سِناتور تِد
۲۵ بهمن ۹۵ , ۱۸:۲۹
حقشه بابت رعایت نکردن کپی رایت شکایت کنم ازتون :| 
عینِ اینو منم نوشته بودم! الان شما یک مجرم هستید :))))

پاسخ :

شما؟
کی؟
0_o
من صرفا یه وصف کوتاه از حال الانمو نوشتم :)
حسین مداحی
۲۵ بهمن ۹۵ , ۱۸:۲۹
سلام برسونید.

پاسخ :

سلام رسوندن :)
حوا ...
۲۵ بهمن ۹۵ , ۱۸:۳۳
نه :)

پاسخ :

:)
Poker Face
۲۵ بهمن ۹۵ , ۱۹:۳۲
آسمون نمیتونه هم مهتابی باشه هم بارونی!چون قانونا وقتی بارونیِ یعنی ابر هست و خب جلوی مهتاب رو میپوشونه:دی!

پاسخ :

مهتاب من با مهتاب مورد نظر شما فرق داره یکم :)
خانومِ حدیث :)
۲۵ بهمن ۹۵ , ۲۱:۰۶
نَــــــــح  ؛)

پاسخ :

:)
محبوبه شب
۲۵ بهمن ۹۵ , ۲۳:۳۰
و دست در ست هم *_^ 
این یعنی خوشبختی :))

پاسخ :

دیگه نه در اون حد :))
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan