دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

من انقلابی ام!

یاد گرفته ام احترام بگذارم به مردمی که اکثریتشان به کاندیدایی خلاف نظر شخصی من رای داده اند. یاد گرفته ام گوش به فرمان فرمانده باشم. یاد گرفته ام بسیجی بمانم و بسیجی عمل کنم. یاد گرفته اگر رهبرم گفت رفاقت به جای رقابت بگویم: «چشم!» یاد گرفته ام اگر رهبرم گفت همگی باید رئیس جمهور آینده را کمک کنیم بگویم: «چشم!» یاد گرفته ام اگر کاندیدایی را که دوست نداشتم رای آورد، باز هم خوش حال شوم. آن قدر که موبایلم را بردارم و به آن ها که به آقای روحانی رای داده اند تبریک بگویم.

من بسیجی ام. فرمانده دارم. رهبر دارم. ازاین که بگویم بسیجی هستم هم ترسی ندارم. بسیجی افراط و تفریط نمی کند. بسیجی تعصب بی جا ندارد. بسیجی انقلابی عمل می کند. بسیجی به رای مردم کشورش احترام می گذارد. بسیجی جلوی پایش را نگاه نمی کند. بسیجی دور را رصد می کند. اگر خلاف نظرش کسی رای آورد بقیه را به ضد انقلاب بودن و ضد نظام بودن متهم نمی کند. بسیجی فرق دارد با آن ها که روزی حرمت مراسم اربابش حسینعلیه السلام را شکستند و عکس رهبرش را پاره کردند و آتش زدند. بسیجی اگر کاندیدش رای نیاورد نمی زند زیر قانون، همه چیز را دروغ و تقلب نمی خواند.

من خوشحالم. گرچه کاندیدای مورد نظرم رای نیاورد. گرچه در میان شادی طرفداران آقای روحانی در خیابان بسیار تحقیر شدم. اما من اهل کینه نیستم. من دور را می بینم. من حواسم به دشمنی بزرگ تر است. من گوشم به فرمان رهبر است. آن روز که به رهبری اش ایمان آوردم قول دادم که حرفش را گوش بدهم و عمل کنم. این تبعیت کورکورانه نیست. این تبعیت اجباری نیست. ما به رهبرمان ایمان آوردیم. بعد عاشقش شدیم. و حالا عاشقانه به حرفش گوش می دهیم. راه و هدف من مشخص است. وحدت برایم مهم است. عزت کشور برایم اهمیت دارد. منتظرم تا عملکرد جدید دولت را ببینم. قطعا نقد هایی به ایشان وارد است. قطعا نکات مثبتی دارند. کسی که در جمهوری اسلامی کاندید می شود نمی تواند قدمی مخالف نظام و اهداف این کشور بردارد. اینجا کسی دشمن ما نیست. همه آمده اند خدمت کنند و جز این هم نمی توانند.

پس من با فرهنگی که از امام یاد گرفته ام با اخلاقی که از آقای انقلابی ام یاد گرفته ام به آقای روحانی به قول آقا به حاج شیخ حسن روحانی به خاطر انتخاب شدنشان و طرفداران ایشان تبریک می گویم. و خوش حالم که من فرق بزرگی با آدم های شکست خورده ی 88 دارم. با این که کاندید من هم در انتخابات پیروز نشد ، اما من با اخلاق اسلامی که از رهبرم یاد گرفته ام مردانه پای شکست ایستادم واقعیت را پذیرفتم و خوش حالم و خوش حالی دیگران را به آتش فتنه تبدیل نخواهم کرد. ما امید واریم و منتظر؛ تا حاج شیخ حسن روحانی با توکل به خدا پا در این عرصه بگذارد و به وعده هایش عمل کند.

انشاالله. اگر خدا بخواهد ...


محبوبه شب
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۲۲
اوهوک خاتونمان ^____^ 
خوش برگشتی عزیز جان :*

پاسخ :

اوهوک عالی بود یعنی :))
فدایت ولی برنگشم که
سکوت همچنان ادامه دارد :دی
محبوبه شب
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۲۴
اوهوم منم ناراحت شدم که کاندید مورد نظرم رای نیاورد ولی به هر حال تو ایران زندگی می کنم و به عنوان یه ایرانی باید به رییس جمهورم احترام بذارم هر چند اگه انتخاب من نبوده باشه.... 

پاسخ :

بله بله :)
حوا ...
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۲۹
اصولاً شکست معنایی نداره! این بازی، بازیِ برد و باخت نبود! برای آقای روحانی آرزوی موفقیت ‌و برای مردمِ کشورم آرزوی سربلندی دارم...

پاسخ :

من نیز هم هم :)
عین الف
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۱۹
سلام علیکم
ان شاء الله همیشه در مسیر حق، پویا و ثابت ‌قدم باشید!

پاسخ :

و علیکم السلام :)
سپاس از لطفتون ان شاء الله
خانومِ حدیث :)
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۴۰
سلاااام  :)))))))))))))) خوبی عزیز جان؟  ♥
امیدوارم بمونی توی بیان  ^___^
چقدر خووووب نوشتی عزیزم ♥ 
ان شاء الله..

پاسخ :

سلام حدیثِ جان :) شک خدا شما خوبی ؟ ^_^
صرفا این پستو نوشتم چون حس کردم لازم قصد شکستن سکوت رو ندارم :)
فدای شما بشم خوب خوندی :*
حوا بانو
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۱۴:۰۰
عااااااااااااااالی بود....همه ی حرفایِ من بود...میتونم این پستِ خوب رو کپی کنم تو وبم؟!البته با نوشتنِ آدرسِ وب به عنوانِ منبع.

پاسخ :

عالی نگاه شماست حوا جان :)
بله چرا که نه :)
بی منبع هم موردی نداره :))
شاهین ام
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۱۵:۴۹
درود بر شما

پاسخ :

ممنون از لطفتون :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۲۱:۵۴
خیلی خیلی خوش برگشتی*_*
عاقبت بخیر بشیم الهی!
االهم عجل لولیک الفرج و عجّل فرجنا بهم.

پاسخ :

برنشگشتم :))
صرفا به علت شرایط این پستو گذاشتم :)
ان شاء الله به دوتا دعای خوبت حورا جان ♥
شایستـ .ه
۳۰ ارديبهشت ۹۶ , ۲۳:۴۹
عزییییییزم چه خوب دوباره می نویسی.........
دلم تنگت بود
شرمندم نمیدونم چرا اینطوری شده.....
حلال کن عزیییییزممممم
بوست دارم

پاسخ :

قصد دوباره نوشتن ندارم این بار هم بخاطر شرایط خاص نوشتم
قربون دل مهربونتون :*
دشمنات شرمنده حتما اشتباه از پست بوده
حتما پیگیری میکنم
Mr. Moradi
۳۱ ارديبهشت ۹۶ , ۰۱:۱۹
میدونید؟ یه تصورات غلطی درباره‌ی بسیج ایجاد شده بین بچه‌ها... همین چند هفته‌ی پیش که برای یه‌کار نمایشی، لباس بسیجی برامون آوردن، هیچکس حاضر نبود با اون لباس تا سر خیابون بره یا پیش آشناها. یه حس بدی به همه دست می‌داد. نمی‌دونم چرا. نمی‌دونم. من که هیچ تأثیری در این باره از اطراف نداشتم هم اون حس رو داشتم، هم برای لباس هم ساختار و اعمال سازمانی بسیج... صدالبته که تفکر بسیجی وابسته به لباس و سازمان نیست :) 

پاسخ :

از همون میدونید اول حرفتون میدونستم :)
بله متأسفانه همینطور که شما میفرمایید جناب مرادی. تصورات بسیار تیره شده درباره بسیج و خب باید کاری کرد براش اما این که چه کار و چطور خدا داند...
صد البته و هزار صد البته که وابسته نیست
بسیجی بودن یک آرمان
آرمان همه ی ما با خون شهدا برای ثبات در راه حق و نا امید نشدن و مهم تر از همه پیروی از ولی فقیه  :)
ممنون بابت نگاهتون و وقتی که گذاشتید :)
آرزو ﴿ッ﴾
۳۱ ارديبهشت ۹۶ , ۰۱:۲۱
فعلا من ذوق‌زده‌ام از بازگشتتون! :))
برم پست رو بخونم!

پاسخ :

قربونت محبتت عزیز مهربونم :*
منم ذوق زدم از دیدنت *_*
آرزو ﴿ッ﴾
۳۱ ارديبهشت ۹۶ , ۰۱:۲۷
الآن دیدم در پاسخِ نظرات گفتین برنگشتین! به‌هرحال خوشحال شدم که این‌بار به جای دیدنِ "وبلاگ یافت نشد"، دوباره این قالب بنفش متمایل به یاسی رو دیدم. :))

پاسخ :

عزیزی بس که
جات👈 ❤👉 اینجاست :)
محمدرضا مهدیزاده
۳۱ ارديبهشت ۹۶ , ۲۱:۳۷
بهتره حالا که بصیرت کافی نداریم فرمان بردار باشیم :)
انشااء... آقای ریییسی دوره ی بعد رای میارن و آقای روحانی هم در این دوره موفق عمل میکنند :)
موفق باشید

پاسخ :

بله
ان شاء الله :)
ممنون همچنین
شایستـ .ه
۰۳ خرداد ۹۶ , ۰۰:۱۲
کاش بشه بنویسی :)

پاسخ :

کاش بشه واقعا :)
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan