دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

چرا آخه؟

رفتیم تشک بخریم یارو مغازه داره یه ساعت تو گوشمون میخونه این آلمانیه، طبیه، نرمه، فلانه. بعد آخرشم میگه یه جوری طراحی شده همسرتون شب غلت بزنه شما متوجه نمیشین بیدار شید. خب گند بزنن توی اون رسیدگی مسئولین و دانشمندان. آدمیزاد نباس بفهمه اونی که کنارشه غلت میزنه؟ خوابه، بیداره؟  تب داره ؟ چه مرگشه؟ 

حالا که اینجور شد من اصلا میرم تشک ایرانی می‌گیرم که بفهمم یکی کنارم خوابه. اصن یه جوری که تکوم خورد که هیچ، اگه نصف شب بیدار بود آرنجشو گذاشته بود رو پیشونیش زل زده بود به سقف فکر و خیال میکرد و تکومم نمیخورد باز بفهمم، بیدار بشم بگم: «چته دیونه؟ چرا آشفته ای؟ من که هستم...»

OVe هستم
۱۶ آذر ۹۶ , ۰۰:۰۱
اون بنده خدا هم به محضِ اینکه متوجه حضور شما شه شروع میکنه به خود زنی :)))))

پاسخ :

نخیرم هیچم اینطور نیست 😒
برید اونور حسودیم نکنید آقا :))
امـ اچـ
۱۶ آذر ۹۶ , ۰۰:۰۵
وای موافقم باهات!!😅
چه معنی میده آدم نفهمه کناریش حالش چطوره الان؟

پاسخ :

والا 😕
OVe هستم
۱۶ آذر ۹۶ , ۰۰:۴۱
بدبختی ملت مگر حسادت دارد؟ :/ :))))) من رو زمین میخوابم :)))) نامحدود غلت میخورم :)))))) کسی هم مزاحمم نیست تازه :)))

پاسخ :

اینو که موافقم کاملا. پسر مرم طفلی حروم شد اصلا هعی
والا ماهم دشواری نداریم میتونه بره تو پذیرایی غلت هاشو بزنه والا :))
حسین ...
۱۶ آذر ۹۶ , ۱۳:۳۰
چی چیزا!
تشک رو میخرین؟! عجیبه.
ما که همۀ تشک هامون رو میسازیم! میریم پنبه یا ابری چیزی میگیریم و میریزیم توی یک محفظۀ پارچه ای که از قبل دوخته شده توسطِ مادرِ گرامی، بعد براش یک روپوش هم میسازیم و در آخر هم با چوب میفتیم به جون اون تشک! میشه یه تشکِ لاکچری!
این سوسول بازیا چیه؟ برین از خدا بترسین!

پاسخ :

ما هم از اینا بهمون میدن تو جهیزیه :)
ولی خب تشک تخت رو میخریم دی:
حالا شما مارو ببخشید و از سر تقصیراتمون بگذرید این بارو :))
. یاسون .
۱۶ آذر ۹۶ , ۱۴:۳۰
:))) عالــــی دی: همیشه حمایت کنید ایشالله همینجوری

پاسخ :

عالی نگاه شماست دی:
از تولید ملی یا پسرِ مامانش؟ :)))
. یاسون .
۱۶ آذر ۹۶ , ۲۲:۳۸
پی: واسه پسر مامانش که بای دیفالت قراره همواره حمایت کنید دی: از همین الانشم بوی قرمه سبزی تون پیچیده تو کشور دی:
از تولید ملی حمایت بفرمایید در کنارش :)

پاسخ :

از خونه من جاست بوی قیمه بادمجون با سیب زمینی سرخ کرده میپیچه به جهان :)))
چشم چشم :)
. یاسون .
۱۷ آذر ۹۶ , ۰۰:۰۶
آخ آخ! دل‌ها رو نصفه شبی بردید بالای سر ماهیتابۀ سیب زمینی سرخ کرده :)
با تشکر دی:

پاسخ :

دلا بسوزه به حال کسی که سه ساعت سیب زمینی سرخ میکنه بعد همه شو میده بقیه میخورن :))
مسئول بخش حمایت از کالای ملی رادیو چهرازی شدید؟ :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan