دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

انار کشون :))



1. جناب مداحی :)


2. اسمارتیز :)

http://bayanbox.ir/view/8099005944187937789/IMG-20170612-111241-272.jpg

3. مستر ایمان :)


4. محبوبه شب :)

http://s8.picofile.com/file/8297602150/IMG_20170613_015620.jpg

5. فائزه :)

http://uupload.ir/files/pk2c_img_20170614_230023.jpg

6. گلی :)

http://uupload.ir/files/9z5_imag2919.jpg

7. جناب مهدیزاده :)

http://uupload.ir/files/3pka_img-20170613-051431.jpg

8. بهار :)

http://uupload.ir/files/nt3g_img_20170615_171622.jpg

9. مستر سناتور :)

http://uupload.ir/files/fwy6_img_20170615_043316.jpg

10. نسیم :)

http://uupload.ir/files/75b0_img_20170615_043242.jpg

11.

http://uupload.ir/files/lxo_img_20170615_043233.jpg

12. حوا :)

http://bayanbox.ir/view/8409922443566733394/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B0%DB%B6%DB%B1%DB%B5-%DB%B1%DB%B3%DB%B1%DB%B2%DB%B1%DB%B7.jpg

13. مستر اجرایی :)

http://www.dana.ir/File/ImageThumb_0_608_458/845264

14. رنگی رنگی :)

http://uupload.ir/files/90gr_img_20170616_193902-1.jpg
سِناتور تِد
۲۶ خرداد ۹۶ , ۱۹:۴۷
یکی از عکس ها اشتباه شده ها :))) عکس واقعیه :)))

چرا نگفتید کدوم از کیه! چی به چیه؟!! کی کشیده اینا رو! چه وضعشه؟

پاسخ :

نه اشتباه نشده صاحابش گفتن من نقاشیم خوب نیست عکس میفرستم :))
گفتم تو تصوراتشون من شبیه این دخترم :)

خب یه سری بچه ها دوست نداشتن بدونن بقیه گفتم که
سِناتور تِد
۲۶ خرداد ۹۶ , ۱۹:۴۸
اینجوری حال نمیده :/ باید معلوم باشه کیا کدومو کشیدن!

پاسخ :

بنویسم یعنی ؟
خاع مینویسم الان جز نقاش یکی رو  :|
سِناتور تِد
۲۶ خرداد ۹۶ , ۱۹:۵۱
من الآن دوست دارم بقیه بدونن چه شاهکاری کشیدم :/ اون همه زحمت کشیدم خانم :/ 

پاسخ :

خاع بابا نوشتم اسمتونو :))
سِناتور تِد
۲۶ خرداد ۹۶ , ۲۰:۰۷
جایزه ما رو بدید بریم باباع :/ :))))

پاسخ :

 اگر تا اذان زنده موندم چشم :))
حسین مداحی
۲۶ خرداد ۹۶ , ۲۰:۴۴
واقعا تفاوت میزان هنر آقایون و خانم ها خیلی زیاده!
این همه هنر رو برنمیتابم!

پاسخ :

واقعا :))
بربتابید جانِ ما :دی
امـ اچـ
۲۶ خرداد ۹۶ , ۲۱:۲۹
وااای عالییین ینی!! چقدر تو ذهنا متفاوت تصور میشی!
مال گلی و رنگی رنگی خیلی خوب بود:)) جناب سناتور استعداد درخشانی در این زمینه دارن جدا :دی

پاسخ :

واقعا عالین همه شون ^_^
بنظر خودم همه شو تو یه ماین اتفاقا :)

استعداد نقاشی مستر سناتور رو من کشف کردم :))
حوا بانو
۲۶ خرداد ۹۶ , ۲۲:۱۳
چالش با مزه ای بود.
شاید بعد از کنکور یه دور رو خودم پیاده کنم این چالشو :) البته با اجازه ی شما :)
منم همونجوری که حوا جان کشیده تصورت میکردم. البته یه کم متفاوت...فقط یه کم... ولی متاسفانه نشد که بکشم. :)

پاسخ :

اوهوم خیلی ^_^
اجازه مام دست شماست :)
فدای سرت :)
ŇãşíМ“̈́
۲۶ خرداد ۹۶ , ۲۲:۱۴
  :|   چقدر من نقاشیم ضعیفه  :/

پاسخ :

خعلیم عااالیع *_*
محمدرضا مهدیزاده
۲۶ خرداد ۹۶ , ۲۲:۲۵
((:

پاسخ :

بی چی میخندید ؟:))
بهار ...
۲۶ خرداد ۹۶ , ۲۳:۱۱
من فقط میرم که توی افق محو بشممممم:((((((
حوا و محبوبه چقد قشنگ کشیدن*_*

پاسخ :

چرا افق ؟ :)
پیش ما باش ^_^
:)
محبوبه شب
۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۰:۰۵
خخخ الان مشخص شد نقاشیم کاملا یهویی بوده که نه دفتر نقاشی داشتم و نه برگه A4 ؟
ماشاءالله همه یه پا داوینچی ان؟ :دی

پاسخ :

پرواضح بود اصلا :))

مثلا خودت ^_^
. یاسون .
۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۰:۳۰
عه فصبه چی بوده؟ خخخخ من ندبدم :/
اون دو نفری که تصویر بی حجاب تونو کشیدن، سریعاً مراجعه کنن به کمیته انضباطیِ بیان دی:
.
محبوبه شب و تد :))) 

پاسخ :

قضیه مسابقه انارکشون بوده که شما طبق معمول در صحنه حاضر نبودید :)
یکیشون بیانی نیست یکیشون هست ولی چون عرفانی کشیده کمیته بخشیده :))

:))
احسان ..
۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۰:۴۷
چقدر طول کشید تا صفحه بالا اومد..نمیشد عکسها رو کم حجم تر میذاشتید؟
آخه مستقیم از پینت میذارید حجمش بالا میشه
همه سرعتشون مثل شم ا که بالا نیس

پاسخ :

من با دیتا بارگذاری شون کردم سرعت دیتا اگر بالا تر از سرعت شماست شرمنده :)
بلد نیستم حجمشونو کم کنم بلدید بگید انجام میدم چشم :)

ایمان
۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۱:۰۱
معلومه از بقیه قشنگ تر کشیدم نه؟؟؟:)))))

پاسخ :

کاملا :))
ایمان
۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۱:۲۳
دوستان وبلاگری های عزیز!باتوجه به قرار گرفتن یک عدد جایزه برای برنده مسابقه!!
هرکی به بنده رای بده:
برای اقایون نوشابه
برای بانوان لواشک مامان پز درجه یک 
میدم منتظر رای شما هستیم:)))

پاسخ :

بلاک اند ریپورت بعلت باج دهی :))
. یاسون .
۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۲:۱۵
من داشتم این شبا، عکسِ رخِ جمیلِ یار رو می کشیدم پی: مشغولیت م موجه بوده دی:
.
شما الان خودتون تحت تعقیب هستید بابت انتشار این تصاویر و تحریک اعضای جامعه به کشیدنِ نقوشِ فاقدِ حجاب اسلامی!
تازه الان اشاره کردن که خودتون اعتراف کردید به ترویجِ عرفان های کاذبه و تحریکِ مجمع عرفای مبارز!
.
مع هذا، سرگرد کریمی شما رو تا پاسگاه همراهی می کنن :) مقاومت هم نکنید؛ وگرنه مجبور میشم از اسپریِ انارِ فلفلی استفاده کنم دی:

پاسخ :

نچ نچ نچ عذر بدتر از گناه... خجالت نمیکشید؟ نه خجالت نمیکشید؟ پس کو شیرینی من؟ حالا یار دار شدید اینجا نمیاید مهم نیست ولی زشته که برای شیرینی ندادن قایم شدید کلا بعدا میگن داماد خسیسه منم تایید میکنم هیچی:دی

شما گمونم یه دو دهه عقبید الان مردم سلفی با بر و بچ آمریکایی تو سواحل بوووق میگیرن این عکسا که قابل نیستن !
عرفان های نو ظهور رو هم که هد وارداتش در منطقه هستیم!!

من که قصد مقاومت کردن نداشتم چون دور دور با ماشین پلیس باید تجربه هیجان انگیزی باشه ولی حالا که فکر میکنم میینم اسپری انار فلفلی هیجان انگیز تر پس مقاومت میکنم :))
آرزو ﴿ッ﴾
۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۲:۱۵
همه‌شون جالب یا قشنگ بودن :)
آثار گلی و اسمارتیز قشنگ‌تر :)

پاسخ :

همه شون عالین ^_^

:)
ایمان
۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۲:۱۶
اگه کسی دیگه چیزی خواستار بود مشکلی نداره:))فقط گرون تموم نشه دیگه مرسی:)

پاسخ :

از در سمت راست خارج میشید یا بگم سرگرد کریمی سوار ماشینتون کنه ؟ :))
محبوبه شب
۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۲:۲۴
مستر مریخی :|
اف بر شما : )))
نخواستیم آقا نخواستیم :دی
نقاشی منو با جناب تد تو یه ردیف قرار میدین؟ :/
نقاشی ایشون هزار ماشاءالله یه سر و گردن و در کل کله پاچه از نقاشی من بالاترن :دی نظرتونو تغییر بدید آقا : ))))

پاسخ :

محبوبه حالا خود زنی نکن :))
مستر سناتور نمیخوردت بابت این ماجرا :دی
ایمان
۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۲:۲۸
چاکر سرگرد کریمی هم هستم من:))ایشون چیزی لازم ندارن؟؟:))))))

پاسخ :

رشوه به مأمور دولت؟:/
ایشالا نوش جان کردن آب خنک خوش بگذره :))
ایمان
۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۲:۳۲
فزردا خانوم:)))بلخره باید رای جمع کرد یا نه؟؟؟این ملت نمیدونن چه اثر هنری خلق کردم که:)

پاسخ :

کی با شما بود حالا ؟ :|
گفت مستر مریخی نگفت مستر یخی که :))
ایمان
۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۲:۳۵
والا مریخی هم میگن جدیدا بهم:)

پاسخ :

جدا؟ کی تالا چنین لقبی یافتید من باخبر نشدم :))
محبوبه شب
۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۲:۴۲
خخخ تو لفافه گفتم که نقاشی من از ایشون قیشنگ تره : ))) بعله 😎

پاسخ :

خیلی تو لفافه بود دیگه :))
اسمارتیز :)
۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۳:۲۹
فاطمه سادات میدونی به نظرم تو بیان تک تک این نظرات، تحسین نقاشی من موج میزنه.... اصن انگار همه میخوان بگناااا ولی نمیتونن .... هی میخوان بگن نقاشی اسمارتیز از همه بهتره، ولی خب زبونشون نمیچرخه دی: دیگه گفتم که یه وقت رای مردم ضایع نشه دی: بعدا دیگه نگی نگفتی دی:

پاسخ :

همه ذرات بیان تو را میخوانند رنگی ترین :))
میرزا ...
۲۷ خرداد ۹۶ , ۰۴:۴۱
سلام و طاعات قبول!
همه نقاشی ها خوبن و همین که دوستان شرکت کردند در این چالش خیلی جای تشکر داره.
حسین مداحی و خانم چاکری خوب بودند.
با نقاشی تد خیلی خندیدم :) دلش شاد باشه ان شاء الله!
نقاشی حوا بانو به شما نزدیکه به نظرم.

پاسخ :

سلام و نور، همچنین!
بله همینطور. خیلی زحمت کشیدن همه شون و منت گذاشتن سر من و قبول زحمت کردن
خودم هم با نقاشی جناب سناتور خیلی خندیدم :) ان شاء الله
 چه جالب ممنون
حسین مداحی
۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۶:۵۴
من با موبوگرام کشیدم ها. قابل توجه.

پاسخ :

بله آی نو :)
همم که از نقاشی شما خوششون اومد :))
حسین مداحی
۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۷:۳۲
والا نقاشی ۵ بعدی و واقعی کشیدم بایدم خوششون بیاد. مو نمیزنه با شما.

پاسخ :

از من خیلی خوشگل تر ولی :)
حسین مداحی
۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۸:۴۷
حالا نمیخواست لو بدین ها!
گفتم تو این بی شوهری یه دوتا خواستگار براتون پیدا به به واسطه این نقاشی. تلافی اون خانم ارزون قیمتی که میخواین به من معرفی کنین! خخخخخ

پاسخ :

خدا خیرتون بده نیت خیرتون چکه چکه میکنه از تصویر ولی متاسفانه نیتتون رو حروم بد کسی کردید :)
خانم ارزون قیمت؟ :/ خانم مگه وسیله خونس :||
حسین مداحی
۲۷ خرداد ۹۶ , ۱۹:۰۶
با توجه به یادداشت لیست قیمت گفتم. خودتون گفتین دختر خوب سراغ دارین معرفی میکنین! به همین زودی زدین زیرش؟!

پاسخ :

نه والا یادم نرفته خوب یادمه اتفاقا زیرشم نزدم :)
ولی شما دیگه از این تعبیر استفاده نکنید تا پشیمون نشم :/
الهام
۲۸ خرداد ۹۶ , ۱۷:۱۱
نقاشی اقای تد وااااااااای :دی نقاشی اقایون :دیی  نقاشی رنگی رنگی هم اشنا بود :))) ماشالا خانم نقاش گلی جان چه خوشگل کشیدن :))

پاسخ :

:))
بازم :))

خعلییی ^_^
کوالای پیر
۲۸ خرداد ۹۶ , ۱۷:۴۵
عه زمانش تموم شد 🙈
چقدر خوب بودن نقاشیا :)))))))
خب منم کشیدم همون روز اما یادم رفت بفرستم الان بفرستمم قبوله؟؟!
دیگه تقصیر خودته که چالشو وسط امتحانا میذاری ~_~

پاسخ :

اوهوم اوهوم *_*
حتمام بفرست^_^
ببخشید :))
کوالای پیر
۲۸ خرداد ۹۶ , ۱۹:۳۴
http://bayanbox.ir/info/3211747098592094855/20170618-191436

اینم اثر هنری من :))

پاسخ :

مچکرم یه عالمه نقاش جانم *_*
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan