دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

Lili

take another walk out of your fake world

Please put all the drugs out of your hand

You'll see that you can breathe with no back up

So much stuff you've got to understand

For every step in any walk

Any town of any thought

I'll be your guide

For every street of any scene

Any place you've never been

I'll be your guide

Lili, you know there's still a place for people like us

The same blood runs in every hand

You see it's not the wings that make the angel

Just have to move the bats out of your head

For every step in any walk

Any town of any thought

I'll be your guide

For every street of any scene

Any place you've never been

I'll be your guide

Lili, easy as a kiss, we'll find an answer

Put all your fears back in the shade

Oh don't become a ghost with no colour

Cause you're the best paint, life ever made

For every step in any walk

Any town of any thought

I'll be your guide

For every street of any scene

Any place you've never been

I'll be your guide

. یاسون .
۰۴ تیر ۹۶ , ۰۲:۵۷
یادش به خیر ... من یه زمانی عاشق این بودم ...
داستانی داره پشت متن اهنگش اصلاً ...
کمتر پیش میاد یه اهنگ با همچین موضوع و قصه ای بشنویم ...

پاسخ :

داستان؟
:)
حسین مداحی
۰۴ تیر ۹۶ , ۰۳:۰۰
من به نشانه اعتراض زیر پست های خارجیگینیِ شما نظر نمیذارم.

پاسخ :

چرا خب؟
من واقعا حال ندارم ترجمشو بذارم
بیشتر از اون هم از ترجمه خوشم نمیاد
چون حس میکنم حس اصلیش از دست میره اگر برگردون شه
ولی شما اگر یه سرچ بزنید میاره معنیش رو براتون
ببخشید خلاصه...
سِناتور تِد
۰۴ تیر ۹۶ , ۰۳:۰۵
بنده هم به نشانه ی اعتراض کارد رو ترک مکنم و دگه به این پست های مروجِ فرهنگِ غرب توجهی نمکنم!

پاسخ :

خاع
حسین مداحی
۰۴ تیر ۹۶ , ۰۳:۰۷
بخشیدن که نمیبخشم! 
و اینکه چرا خب نداره دیگه! وقتی هیچی از پست نمیفهمم نمیذارم نظر.
بعدشم من از زبان خارجی بدم میاد. حالا شاید بعدها دلایلش رو توی مطالب آینده خوندید. ولی خب بدم میاد.
هرکسی یه جوریه دیگه.

پاسخ :

هر جور راحتید نمیخوام اذیت شید :)
بله همینطور
حسین مداحی
۰۴ تیر ۹۶ , ۰۳:۱۲
اصلا من از حضور تِد توی وبلاگ شما بدم میاد. اذیتم!
فردا میرم حکم جلب شما رو میگیرم.
بخشش تا به کِی؟

پاسخ :

ای بابا رفیق شما هستن که :/
یه گوشه ساکت و اروم نشستن کاری به کسی ندارن :))
من م فردا ساکت و اروم تسلیم قانون میشم
همیشه حق با خواننده وبلاگ هست :)
. یاسون .
۰۴ تیر ۹۶ , ۰۴:۳۱
همین داستانِ متفاوت بودن بعضی آدما و پیدا کردن همنوع هاشون و تلاش برای پیدا کردن دنیایی که توانایی تحمل کردن یا راضی کردن اونا رو داشته باشه. که خب معمولاً نمیشه همچین دنیایی پیدا کرد و مجبورن از بین برن به تدریج. 
.
http://tyekz.blog.ir/1395/02/15

پاسخ :

هوم...
من همیشه وقتی بهم خیلی گیر میدن میگم:
من به دنبالِ نگاهی هستم که مرا از پسِ دیوانگی ام میفهمد
و میدونم شاید هیچ وقت این نگاهو پیدا نکنم چون خیلی سخته پیدا کردنش خییییلی...

شوخی نکنید با من :|
شمام این پستو گذاشته بودید؟ -__-
چی جالب :))
. یاسون .
۰۴ تیر ۹۶ , ۰۴:۴۴
هووومممم ...
منم در این موقعیت میگم: برو گمشو حال ندارم! :)))
.
دی: عنوان پست رو که دیدم، گفتم: یالالعجب! :)) 
متن رو که دیدم، گفتم: یالالعجب تر! :| :))

پاسخ :

خوب چیزی میگید والا :))

از چه لحاظ حالا یاللعجب ؟ :دی
حقیقتش این که من از این شعر کاملا برداشت شخصی خودم رو دارم
و چون طبق برداشت خودم خیلی به دنیای خودم نزدیک دوستش دارم
. یاسون .
۰۴ تیر ۹۶ , ۰۴:۵۹
از این جهت که گفتم یکی یه مطلب با همین اسم و با تیترِ انگلیسی نوشته.
جالبه :)

پاسخ :

خب خیلی چیزا از ذهنم گذشت برای تیتر پست ولی خب تهش همین بنظرم بهترین اومد

اوهوم :)
-دایناسو ر-
۰۴ تیر ۹۶ , ۰۵:۱۸
:)

پاسخ :

(:
ایمان
۰۴ تیر ۹۶ , ۱۱:۰۲
hjdghfghdfgsrgnu7iyedweradfshetrfko;jhnh ghdfjhfolyh rfdkjgh ;p ufghf yh 'ik ukgfjhfuktouj ;/ljjgb ekoeopltikp[e l..e.mkoepee rfme;;elfjwe'k w\e'fklafj['pgik:(

پاسخ :

حالا نیگا :))
ناراحت نباشید لاقل :))
حوا بانو
۰۵ تیر ۹۶ , ۲۱:۴۹
یادش به خیر!
یه مدت هر روز گوش می کردم این آهنگو... :)

پاسخ :

خیلی درد داره :(
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan