دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

امیدِ آخرم اگر تویی، برایِ من بمان...



رنگ خدایی بگیرید و چه رنگی بهتر از رنگ خداست (بقره/138)


پی نوشت:

ما توبه شکستیم

ولی دل نشکستیم...

نام را گمنام تر کن :)
۱۴ تیر ۹۶ , ۰۱:۰۰
Rang Didegane Donyayim :( hata agar bekhahim dorbin o tv ya har safe namyeshi bekharim , beheman pishnahade display ie ba ghabeliate n milion rang ra midahand :) rang dideganim :) ama in rangha changi be del nemizanand ...
Rang Khodayi Bezan Mara ...
#Man_hamanam_ke_mikhaham_Kharidaram_khoda_Bashad_Bahyash_harche_bod :)

پاسخ :

حتی:
ما ازتوبه غیر از تو نداریم تمنا
حلوا به کسی ده که محبت نچشیدست
:)
نام را گمنام تر کن :)
۱۴ تیر ۹۶ , ۰۱:۳۴
بح بح بح ... عجب بیتی *ــــ*

خود را به خدا بسپار وقتی که دلت تنگ است ....
وقتی که صداقت ها آلوده به صد رنگ است ...
خود را به خدا بسپار چون اوست که بی رنگ است ...
چون وادی عشق است او ...

خاتون گیس گلابمون از خدا براتون میخوام که در فراسوی این شب قششششنگگگ ، نور عشق بی حدش را بتاباند بر خوشه خوشه آرزوها و رویاهاتون :) تا صد ها ستاره بره بالا و اون لحظه که خدا رو ماه نشسته و بهت چشمک میزنه یا از لای ابرای پشمکی بهت دستشو نشون میده و میگه بدو دنبال آرزو هات من باهاتم رفیق ، لبخند مساحت صورتتون رو پُر کنه *ــ*

پاسخ :

واقعا هم...

ممنون ممنون و باز هم ممنون :)
خودتون هم هم
محمدرضا مهدیزاده
۱۴ تیر ۹۶ , ۰۳:۲۸
((:

پاسخ :

لبخند عمیق این :))
دیگه یاد گرفتم :دی
محمدرضا مهدیزاده
۱۴ تیر ۹۶ , ۰۳:۳۰
خوش به حالتون ! ما دل هم شکستیم یقیناً :((
التماس دعا :)
موفق باشید

پاسخ :

منم سعی کردم دل نشکنم امیدوارم واقعا نشکسته باشم...

حاجاتتون روا :)
ممنون همچنین
محمدرضا مهدیزاده
۱۴ تیر ۹۶ , ۰۳:۳۶
اگه اجازه هس ؛ یه خرده از اون نقاشیِ قسمت نوشته های دوستام تعریف کنم ! واقعاً نقاشیِ شگرفی هس ؛ باعث شده وب تون خوش رو بکنه ! اصلاً عالیه :)) خخخخ

پاسخ :

اجازه مام دست شما اصلا راحت باشید از پیکاسو شاعر تعریف کنید :))
محمدرضا مهدیزاده
۱۴ تیر ۹۶ , ۰۳:۴۸
من هم سعی کردم نشکنم ...
بگذریم ...

پاسخ :

ان شاء الله که موفق بودید :)
سِناتور تِد
۱۴ تیر ۹۶ , ۱۳:۱۲
سه روغ نگید! دلِ من رو بارها تو همین وب شکستید :))))) من نمیگذرم ازتون ک
خدا هم نگذره ایشالاه :)))))

پاسخ :

من کی دل شمارو شکستم ؟ :|
آه بکشم را خودتون حرفتونو پس میگیرید با زبون خوش ؟ :))
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan