دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

با غمت...

شب جمعه بود. باهم در صحن امام خمینی حرم نشسته بودیم. آقا آرام و سوزناک کمیل را زمزمه میکرد. بی صدا طوری که متوجه‌م نشود گریه میکردم. دستش را که برای گرفتن زیارت نامه سمتم دراز کرد، ناگهان قطره اشکی از روی گونه ام سر خورد و چکید روی انگشت اشاره اش. سرش را خم کرد و به صورتم نگاه کرد اما چیزی نگفت. بعد از اتمام مراسم کلافه بود و این را میشد به وضوح از حالاتش فهمید. جویای علت کلافگی اش شدم اما چیزی نگفت. بیشتر که اصرار کردم درحالی که تقریبا پشت به من کرده بود و مدام سرش را تکان میداد گفت:«به من اگر باشه میگم فاطمه ها اصلا نباید گریه کنن. وای به حال این که بی صدا اشک بریزن. اصلا فاطمه ها که گریه کنن، فاطمه ها که بی صدا اشک بریزن روضه ی باز به پا میشه تو دل هر آدمی. حالا تو فکر کن از قضا اون فاطمه زنت باشه. چند ساعت قبلشم جلو چشمت زمین خورده باشه بعد تو وجود تو همزمان چند تا روضه شعله میکشه. بعد دلت میشه غوغای محشر.» و درحالی که می رفت زمزمه کرد:«اصلا فاطمه ها نباید زمین بخورن. اصلا فاطمه ها نباید بی صدا اشک بریزن. نباید. نباید. نباید...»

محبوبه شب
۰۳ تیر ۹۷ , ۰۱:۳۱
چقدر دوست داشتم ببینمت..
زنگیدم
اس دادم
ولی جوابگو نبودی :(

به حق بانو و به اسمت، الهی که خوشبخت بشید..

پاسخ :

اتفاقا آلاء گفت ولی من شبای قدر کلا گوشی نمیبردم و بیشتر روزش تا شب حرم بودم برای همین متوجه تماست نشدم متاسفانه. بعدم خواستم وقتی با بچه ها دارم هماهنگ میکنم زنگ بزنم بهت ببینیم همو که پدربزرگم فوت شد و کلا برنامه کنسل شد.

خودمم خیلی ناراحت شدم واقعا. خیلی دوست داشتم ببینمتون و بی شک از بی سعادتی من بود که نشد...
Neo Ted
۰۳ تیر ۹۷ , ۰۱:۳۲
@محبوب خانم
اصن از وقتی رفتن قاطی خروسا هیچ کسی ر تحویل نمیگیرن :/ :)))) دوستانتان ر تو این شرایط بشناسید خانم :)))

پاسخ :

باز شما رفتید در لباس تفرقه :))
Neo Ted
۰۳ تیر ۹۷ , ۰۲:۰۲
@محبوب خانم
دارن ماله میکشن. توجه نکنید :)))
محبوبه شب
۰۳ تیر ۹۷ , ۰۲:۱۹
محبوب خانم و لابه لای حلوا :||
کی اصلاح میشید آخه؟! :| : ))))
اف بر تفرقه اندازان
اف

پونی 
عب نداره عزیزم
ان شاءالله سفرای بعدی : )
محمدرضا .....
۰۳ تیر ۹۷ , ۱۲:۵۶
سلام
زاد اللهُ فی قلوبنا مَحبةَ أُمِّ الائمةِ علیها و علی ابیها و بعلها و بنیها افضلُ صلوات المصلین

http://786mrk.blog.ir/post/چرا-ازدواج

پاسخ :

سلام و نور
خیلی ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan