دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

بغض...

محرم شدند

و حتی من کنارش نبودم


درست مثل دختر بچه ای که ناگهان عروسکش را از دستش بیرون کشیده باشند

دنیا دست های ضمختش را به سمتم نشانه رفته و یکباره همه ی دلخوشی هایم را از من گرفته

همه ی بهانه های لبخند در لحظه هایم را با خودش برده

آن هم به شدید ترین حالت ممکنش

برای آرامشش خوشحال ترینم اما

دست خودم نیست این اشک ها...


یک دختر شیعه
۰۴ آبان ۹۶ , ۲۳:۰۹
مبارک باشه عزیز دلم
: ))

پاسخ :

مبارک صاحاباش
یک دختر شیعه
۰۴ آبان ۹۶ , ۲۳:۳۰
فکر کردم خواهش شوهر شدی
: )

پاسخ :

اره از راه دور
یک دختر شیعه
۰۴ آبان ۹۶ , ۲۳:۳۳
بالاخره  شدی دیگه پسس: )
ان شالله نزدیک میشی: )

پاسخ :

بله
حسین ...
۰۴ آبان ۹۶ , ۲۳:۴۱
که اینطور!

پاسخ :

نچ
که اونطور
اسمارتیز :)
۰۵ آبان ۹۶ , ۰۰:۰۱
فقط خواستم بگم عمیقا درک میکنم اون اشک‌ها رو ...

به میمنت و مبارکی ان‌شاءالله :)))

پاسخ :

من ولی عمیقا درک نمیکنم کارشونو

ممنون
حسین ...
۰۵ آبان ۹۶ , ۰۰:۱۶
برارتان داماد رفته؟

پاسخ :

تقریبا
حسین ...
۰۵ آبان ۹۶ , ۰۰:۳۲
اوه اوه اوه اوه. تقریبا که گفتن تا تهش فهمیدم!
خدا بهتان صبر بده.

پاسخ :

خدا صبرو داده که یه سره داره مماتحبون پس میگیره
دنیاس دیگه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan