دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

خُل شاخ و دم ندارد که

داشتم به این فکر میکردم که سال آینده حتما باید بروم و توی یکی از این مسابقات انتخابیِ منتخب های جهانی شرکت کنم و بعد نه در زمینه زیباترین زن سال، بهترین بازیگر نقش زن و یا تر نه بعنوان نخبه علمی زن بلکه بعنوان دور از آدمیزاد ترین دختر سال شایسته ی دریافت جام زرین بشوم. دختری که نه تنها هیچ چیزش به آدمیزاد نرفته حتی نوع تب کردنش هم با عالم و آدم فرق دارد.

ملت وقتی تب میکنند سر و بدنشان داغ میشود. من محیط داخلیِ چشم هایم. اینقدر داغ. اینقددددر داغ که گاهی حس میکنم این دمایِ بالا می تواند محیط چشمم را به کلی ذوب کند. و حتی گاهی وقت ها انگار که بخارِ ناشی از این حرارت سطح چشم هایم را پوشانده باشد، حس میکنم همه چیز را در هاله ای از مه میبینم :||

محبوبه شب
۲۶ بهمن ۹۵ , ۱۴:۴۵
: |

پاسخ :

:)
محبوبه شب
۲۶ بهمن ۹۵ , ۱۴:۴۵
تا حالا اینجوریشو نشنیده بودم o_0

پاسخ :

متن گواه این نبود که نباید تعجب کنی از شنیدنش؟ :))
اسمارتیز :)
۲۶ بهمن ۹۵ , ۱۴:۴۶
عهههه چرا تب کردین؟ سرماخوردین؟
اوووه چه بد...  ان‌شاءالله که بهتر شین:))) آیکون کمپوت و آبمیوه و اینا دی:
* اون جایزه رو به منم باید بدن فکر کنم دی:

پاسخ :

نمیدونم والا مشخص نیست علت :))
ان شاء الله همه مریضای اسلام شفا پیدا کنن :)
کمپوت آلبالو لدفا :دی
بیا باهم بریم به صورت مشترک دریافتش کنیم :))
بهار ...
۲۶ بهمن ۹۵ , ۱۵:۰۵
بهتر نشدی؟

پاسخ :

شکر خدا :)
سِناتور تِد
۲۶ بهمن ۹۵ , ۱۹:۴۸
خدا شفا بده

+ والاااع! واکنش به عنوان بود :)))) شاخ و دم فقط واسه حیواناته اصن!

پاسخ :

ان شاء الله با دعاهای شما :))
ضرب المثل چطور؟ برای انسانات نیست؟ :دی
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan