دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

دختری قید موی خود را...

من هیچ وقت دوست نداشتم کسی باشم که به حال بد دامن میزنه، این شد که امروز به شکل خیلی ناگهانی بعد ماه ها شایدم سال ها! نمیدونم... تصمیم گرفتم موهامو خرگوشی ببندم. جلوی آینه رفتم و شروع کردم به تقسیم موهام به دو قسمت مساوی. کارم که تموم شد، همونطور که از دیدن خودمِ مو خرگوشی داخل آینه در  حال ذوق کردن بودم، توجهم به قد موهام جلب شد. خیلی جالب بود برام...

بنظر من پشت هر چیزی تو دنیا یه معنی خاص هست. حتی همین قضیه ساده‌ی بلند شدن موی من. موهای من بلند شده و این میتونه دو تا چیزو بهم بفهمونه.  یا این که من بالاخره عادت کوتاه کردن موهام در مواجهه با اتفاقات تلخ رو ترک کردم، یا اونقدری بزرگ شدم که تموم اتفاقات این چند وقت اخیر برام به اندازه‌ای ناراحت کننده نبوده که بخوام موهامو کوتاه کنم. و خب هر کدوم از دو تا پیش فرض بالا صادق باشن، خوشحال کنندس بازم :)

حسین مداحی
۰۹ دی ۹۷ , ۲۳:۰۶
فکر کردم باید قصۀ خانم گلابی صدا کچل رو برای فرزندانمون بخونیم از رو کتاب.

پاسخ :

اصلا انتخاب عنوان مبهم در حد لالیگا :)))
حسین مداحی
۰۹ دی ۹۷ , ۲۳:۱۴
شما سئو کارِ بیکار نمیشناسید؟! خخخ ترجیحا دانشجو باشه و علاقه مند به کار در استارتاپ

پاسخ :

خوندم پستو
فی الحال که نه
ولی میپرسم براتون

منم باهاتون کار داشتم اتفاقا :))
حسین مداحی
۰۹ دی ۹۷ , ۲۳:۲۱
دیدید بگید که لازم داریم!
چکار؟

پاسخ :

دنبال یه جای سکونت با قیمت مناسب تو مشهد بودیم
برای سه چهار روز احتمالا
ترجیحا خیلی دور از حرمم نباشه :))

به پسر مامانش گفتم کلید این قفل دست شماس دی:
حسین مداحی
۰۹ دی ۹۷ , ۲۳:۲۵
از اونجایی که شما لاکچری هستید بگید ببینم قیمت مناسب یعنی چقدر؟! بستگی به موقع سال داره که این موقع به نظرم گیر میاد جای سکونت ارزون. و اینکه چند نفرید؟

پاسخ :

ارزون دیگه :))) طبق جیب همسر حساب کنید نه حساب بانکی پدر دی:
احتمالا چند روز قبل از بیست و دو بهمن تا خود اون روز
خودمونیم. دو نفر
حسین مداحی
۰۹ دی ۹۷ , ۲۳:۳۶
الان که دیروقته. یادداشت میکنم فردا زنگ میزنم به واسطه هام ببینم اوضاع از چه قراره!

پاسخ :

خیلی خیلی خیلی ممنون از لطفتون  :)
حسین مداحی
۰۹ دی ۹۷ , ۲۳:۳۹
خواهش میکنم. 
pary daryayi
۱۰ دی ۹۷ , ۱۱:۱۱
منم در یه حرکت جوگیرانه موهاوکوتاه کردم به خاطر ناراحتی این چیزا الان عین چی پشیمونم وراه باز گشتی ندارم دیخوبه توعاقل شدی)(((:

پاسخ :

آره خداروشکر من عاقا شدم ظاهرا دی:
. یاسون .
۱۲ دی ۹۷ , ۱۴:۰۹
فقط اونجا که حسین گفت زنگ میزنه به واسطه هاش :)
داداش منم سه تا پاسپورت بحرینی میخوام با یه قاتلِ پاره وقت. مجهز به قمه و کالیبر 45. فدای تو. قیمت هم رفاقتی حساب کن.
در بازۀ 22 بهمن تا 28 مرداد.

پاسخ :

از دست شما مستر مریخی شون :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan