دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

دلبرِ لبخند اناری




«سیییب»
مشکل اینجا بود
دقیقا همین جای داستان
اینجا که ما یک اشتباه را مدام تکرار کردیم
تو اما اشتباه نکن
نگذار بر طاقچه ی خیالت خاطره ردیف کنند
و رد پایشان را میان تنهایی ات جا بگذارند و بروند
نگاهم کن
بگو:«انـ ـار»
بگذار لبخندت دربست تا بهشت همراهی ام کند :)

حوا ...
۱۷ مرداد ۹۶ , ۰۳:۳۲
سیب اشتباه نیست! هیچ‌وقت!

پاسخ :

اوه صاحبش اومد :))
سیب میوه ی ممنوعه بود ولی :)
حوا ...
۱۷ مرداد ۹۶ , ۰۳:۳۴
گندم ممنوعه بود!

پاسخ :

درسته هردوش هست ولی :)
حوا ...
۱۷ مرداد ۹۶ , ۰۳:۳۸
اگر دوست داشتنِ سیب خطاست، به تکرارِ باران خطا می‌کنم...

پاسخ :

من قاضی نیستم اینجام دادگاه نیست:)
صرفا یه نوشتس خیلی با جبهه گیری نخونش :))

حوا ...
۱۷ مرداد ۹۶ , ۰۳:۴۷
نه بابا جبهه‌گیری نیست :))
همینطوری به ذهنم رسید :)))

بخند رفیق جان *_*

پاسخ :

خوش به حال سیب چه همینطوری طرفدارای خفنی داره :))


فدای شما :)
من همچنان منتظر پیامت هستم ها :))
محبوبه شب
۱۷ مرداد ۹۶ , ۰۴:۵۶
به قول گلی
سیییییییب گل گلیییییییییی
 : ))))

پاسخ :

ای حااانم *__*
خیلی خوب بود یادآوریت محبویه ^_^
الهام
۱۷ مرداد ۹۶ , ۱۳:۵۶
سیب یا انار چه فرقی میکنه مهم لبخند توست که در حالتی زیباست :)

پاسخ :

عزیز دلی آخه ❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan