دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

دل ادم مثل انار می مونه...

چه باید بگویم بعد از این همه سال زندگی در این دنیای سراسر فراغ، چه باید بگویم. اصلا من که کاربرد دلم را نمی دانستم؛ یک روز او آمد و گفت:«گوشه دلم جز جز می کند!» بعد گفت:«از دیروز که دختر همسایه را دیدم جز جز می کند.» نمی دانم چرا وقتی من پسر همسایه را دیدم جز جز نکرد دلم. بعدها او با جزجز اش ازدواج کرد و حالا هم دوتا جزغاله دارد. من اما هیچوقت نفهمیدم چرا دلم جزجز نمی کند. دل من از اول انگار خراب بود...

تا آن روز. پرده حسینیه را کنار زدی. چشمم به تو پرت شد و چای ریخت روی دستم. دستم سوخت. ریخت روی پایم. پایم سوخت. نریخت روی دلم اما دلم  سوخت. تازه فهمیدم دل مال سوختن است...

Neo Ted
۱۸ اسفند ۹۶ , ۰۳:۵۸
آخ آخ

پاسخ :

هعیی حتی
حسین ...
۱۸ اسفند ۹۶ , ۱۱:۴۳
مبارکه یعنی؟

پاسخ :

نه والا
اسمارتیز :)
۱۸ اسفند ۹۶ , ۱۶:۵۶
این حسینیه‌ها چه میکنه با دل آدم :)))
دی:

* جزغاله؟؟ خخخخ خیلی با حال بود :)))))

پاسخ :

امان امااان :))
الهام
۱۸ اسفند ۹۶ , ۲۳:۳۷
عخی  پس دلت مشکل نداشته مشکل پسند بوده

پاسخ :

حالا نیگا :))
فا طمه
۱۹ اسفند ۹۶ , ۱۵:۳۵
اخی :دی خوش اومدنی بود این پستت چی قد :دی

پاسخ :

ممنون ممنون چشاتون خوش اومدنی خوندن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan