دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

دو گوش و یک دهان

اگر همه مون اول از همه خودم. یاد بگیریم قبل اینکه حرفی بزنیم دو دقیقه اصلا نه شصت ثانیه تو دهنمون مزه مزش کنیم اون جمله رو بعد بیان. خیلی از دعوا ها، کینه ها و جنگ ها اصلا پیش نمیاد.
اگرم یاد بگیریم جای واکنش فوری و خشن نسبت به هر حرفی، نوشته ای و نقدی اول خوب تو ذهنمون حلاجیش کنیم. خیلی از قضاوت ها، پیش داوری ها و انگشت اتهام دراز کردن هامون به کلی فوت میشه میره هوا.
چه کاریه خب
چقدر جبهه گیری ؟
تا کجا گوش کردن اما نشنیدن؟
محض رضای خدا یکم ذهنامونو باز کنیم. یکم فکر کنیم.
محبوبه شب
۲۴ بهمن ۹۵ , ۰۰:۱۴
اگه هممون به دونسته هامون که عمل می کردیم، دیگه دنیا گلستان میشد ولی چه کنیم که فراموشکاریم...

پاسخ :

سعی کنیم کمتر فراموشکار باشیم :)
حسین مداحی
۲۴ بهمن ۹۵ , ۰۰:۱۶
این پست اصلا مخاطبش من بودم.
ولی خب کیه که یاد بگیره.

پاسخ :

عه من خبر نداشتم که :))
هیچکی :)
حوا ...
۲۴ بهمن ۹۵ , ۰۰:۲۳
واضح بود منظورتون من بودم!

پاسخ :

یا قرآن:|
چه همم به خودتون گرفتید ://
به پیر به پیغمبر بی مخاطب بود و الا تعارف نداشتم میگفتم :)
سِناتور تِد
۲۴ بهمن ۹۵ , ۰۱:۰۴
چشم :|

پاسخ :

نکنه شمام فکر کردید روی حرف پست با شماست؟ :||
چشمتونم به ضریح ارباب :)
بهار ...
۲۴ بهمن ۹۵ , ۰۲:۴۱
کاش...

پاسخ :

هعیی...
یاسون .
۲۴ بهمن ۹۵ , ۰۲:۴۲
حالا چرا میزنید؟ باشه خخخخ
مرسی از توصیه‌ی اخلاقی :)

پاسخ :

کجا زدم ؟ به این لطافت حرف زدم که :))
خوبه باز شما به خودتون نگرفتید :))
در مسند توصیه گویی جایی ندارم من چون خودم اول از همه اسمم تو لیسته همین جوری دو کلام درد و دل کردم :)
محمدرضا مهدیزاده
۲۴ بهمن ۹۵ , ۰۶:۵۸
اگه شصت ثانیه فکر کنی قبل از هر حرفی که میگن ویندوزش دیر میاد بالا مسخره ات میکنن خخخخ ٬ همون سوتفاهم رو بیشتر میپسندم :))  ؛ در مجموع موافقم ٬ موفق باشید

پاسخ :

از قدیم گفتن در دروازه رو میشه بست در دهن مردم رو نه. پس کاری رو انجام بدید که حس میکنید درسته :)
دیگه صلاح مملکت خویش مهدیزادگان دانند :))
در مجموع سپاس. مؤید و منصور باشید
محبوبه شب
۲۴ بهمن ۹۵ , ۱۰:۱۵
آقا دعوا نکنید من به عهده میگیرم که حج خانم با من بودن :/
اصن اف بر تو باد فاطمه سادات خو تو خصوصی مگفتی دیگه چرا ضایمان موکونی :))))

پاسخ :

اصلا شهید این حجم از فداکاریتم من :دی
زین پس میام خصوصیت این بار گفتم عمومی بگم مایه عبرت مردم بشه :)))
محبوبه شب
۲۴ بهمن ۹۵ , ۱۰:۱۷
خخخخخخخخ لایک دارین جناب شاعر جوان :)

پاسخ :

یک لایک به نفع ایشون :))
میرزا ...
۲۴ بهمن ۹۵ , ۱۱:۲۶
با تد موافقم :)

پاسخ :

قدم رنجه فرمودید جناب میرزا :)
ما هم با موافقت شما موافقیم :دی
سِناتور تِد
۲۴ بهمن ۹۵ , ۱۲:۰۴
خیلی خشن بود لحن! گرخیدم اصن :| 

پاسخ :

نگرخید من بسیار با لحن لین نوشتم اونارو :))
خانومِ حدیث :)
۲۴ بهمن ۹۵ , ۱۳:۱۱
ولی فک کنم مخاطبش منمD:

پاسخ :

اصلا شک نکن :))
pary darya
۲۴ بهمن ۹۵ , ۱۵:۳۳
(-: واقعا همین درسته

پاسخ :

لطف شماست :)
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan