دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

سلام مهر مهربون :)

بعد بیست و یک سال این اولین اول مهریه که نیاز نیست بعنوان یک محصل پنج صبح از خواب بیدار شم‌ دوش بگیرم موهامو همونطور خیس خیس پشت سرم گیره بزنم و به محض باز کردن در خونه باد خنک پاییزی بخوره تو صورتم و تند تند کتونی هامو پام کنم و کولمو بندازم رو دوشم و برم پی بدو بدو های خیس و خنک پاییزی.
و خب سرشار از احساسات متناقضم بابتش :)
حوا ...
۰۱ مهر ۹۷ , ۰۱:۲۱
خوبه نه؟! :)

پاسخ :

نمیشه گفت خوب
حداقل برای منی که همیشه عاشق این حس خیس و خنک اول مهر بودم
عاشق قدم زدن تو خیابون در جوار برگای زرد و نارنجی تا رسیدن به مقصد
عاشق حس همزاد پندارانه آدما در نو بودن با پاییز

و خب مطمئنم امسال هم صبح زود از خواب بیدار میشم
شالمو میندازم روی دوشم
میرم توی حیاط و روی پله ها میشینم
از پیچیدن باد خنک لای موهام کیف میکنم و کتاب میخونم ساعت ها همونجا در جوار پاییز :)
Neo Ted
۰۱ مهر ۹۷ , ۰۱:۲۳
خا
کافیه شوعاف رسانه‌ای
کافیه مانور وبلاگی

پاسخ :

چه شوعافی ؟
چه مانوری؟
چه آشی؟
چه کشکی؟

همزمان با گفتن دو عبارت آخر دلش هوس آش رشته های داغ و پر از پیاز داغ و نعنا داغ پاییز های جاده فیروز کوه رو میکنه  -_____-


حوا ...
۰۱ مهر ۹۷ , ۰۱:۲۸
این که خیلی بهتره :) سرما نخوری فقط :))

پاسخ :

بهتر بودنش رو نمیدونم ولی چشم حواسم هست مهربونِ همیشه خوب :)❤
حوا ...
۰۱ مهر ۹۷ , ۰۱:۳۲
چقدر بده که هیچ وقت همه چی بر وفق مراد نیست... چقدر بده که حتی اگه کاری به کار یه عده نداشته باشی روحت رو مچاله می‌کنن...

پاسخ :

خیلی چیزا دست ما نیست واقعا
ولی میشه از اینطور آدما تا حد ممکن دوری کرد حداقل
گرچه نفهمیدم چطور یهو اینو گفتی و امیدوارم ما ازین دست آدمای نامهربون نباشیم برای سیبِ سبزِ بیان :)
Neo Ted
۰۱ مهر ۹۷ , ۰۱:۳۲
@حوا
شما چرا بیدارین هنوز؟! صبح از سرویس‌ جا نمانید.

:))))))))))

پاسخ :

شما کلاه خودتون رو داشته باشید باد نبره فی الحال :))
Neo Ted
۰۱ مهر ۹۷ , ۰۱:۳۸
ما کلا راحتیم. اولاً حالا حالاها کلاس نمیریم. بخوایم هم بریم با دوچرخه‌ی خفن‌مان مِریم. اینجور لایف‌استایل لاکچری‌ای داریم. گوش شیطان کر.

پاسخ :

دلم دوچرخه سواری هم خواست :/
اف بر شما :|
حوا ...
۰۱ مهر ۹۷ , ۰۱:۳۸
یه چیزایی نقطه‌ی حساس زندگیمه. دست که بره روش پتانسیلش رو دارم تا خود صبح گریه کنم :) واسه همین بیدارم. واسه همین حالم خوب نیست.

@ نئو
خونه هستم هنوز نرفتم مشهد. همه جا کلاس شروع شده واسه ما رو هواست :|

پاسخ :

الان من دست گذاشتم روش؟
چی شده ؟ به من بگو طاقتشو دارم دی:
دور از شوخی نبینمت اینقدر گرفته و نا خوب...

زندگی سرشار از شب هاییه که تا صبح بشن خدا میدونه چی میگذره به آدم
ولی خوبیش اینه که سخت و کند ولی میگذره تهش.
Neo Ted
۰۱ مهر ۹۷ , ۰۱:۴۱
@حوا
شما کلاً سوسول هستید :/ :))))

هچی پس. نمیتانید سر صف حاضر بشید و ورزش صبحگاهی ر از دست دادید.
Neo Ted
۰۱ مهر ۹۷ , ۰۱:۴۳
دوچرخه‌سواری هم بلدید؟! :)))))) چپ نکنید :))) 

پاسخ :

بله که بلدم ^_^
خیلیم خفن و خوب بلدم :))
حوا ...
۰۱ مهر ۹۷ , ۰۱:۴۶
دانشگاه سوسوله در کل  جنابِ نئو :/
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۱ مهر ۹۷ , ۰۶:۳۰
دلتنگی و راحتی خیال لابد:-))

پاسخ :

شاید :)
الهام
۰۴ مهر ۹۷ , ۰۹:۱۱
عخی خیلی بده من واسه کنکور که مدرسه نمیرفتم اول مهرا دلم میخواست فقط شده همون روز اول برم مدرسه و برگردم خیلی ذوق داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan