دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

عین شین قاف



لحظه ی آخر بعد کلی بدو بدو کردن وقتی کنار ماشین منتظر ایستاده بودند کنارش رفتم دستش را گرفتم و رو به داماد گفتم:«همبازیم، خواهرم و بهترین رفیقمو میسپرم دست شما حواستون بهش باشه ها. خیلی خیـلی خیــلی» و خیلی آخرش را دقیقا سه بار و با همین کشش تلفظ کردم. داماد که از صبح مدام شنیده بود:«بگید فاطمه بیاد.» لبخندی زد و گفت:«به روی چشم» لبخندی به نشانه قدردانی تحویلش دادم و برگشتم سمت عروسِ آبی آسمانی. اشک توی چشم هایش جمع شده بود، محکم به آغوش کشیدمش و زیر گوشش زمزمه کردم:«خدا سایه ی امن تک تک لحظه های ناب عاشقیت عروسِ خوشگل» داشتم میرفتم که گفت:«ممنون بابت همه چیز ممنــــون» خندیدم و درحالیکه عقب عقب میرفتم رو به هردو نفرشان گفتم:«یادتون باشه من امروز چقدر حنجره فرسایی کردم براتون عروسیم باید جبران کنید» درحالی که دست همدیگر را گرفته بودند خندیدند و باشه گویان برایم دست تکان دادند و به همین سادگی یک فردیت دیگر هم به زوجیت پیوند ابدی خورد :)
سِناتور تِد
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۱:۴۸
به سلامتی و شادی

پاسخ :

ممنون و متشکر
حسین مداحی
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۲:۰۰
نظرم رو قبلا در مورد این شرایط نوشتم!

پاسخ :

کجا نوشتید؟
یادم نیست :/
اگر این که: «خیلی خونکیم»؛ باشه : ))
امـ اچـ
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۲:۱۳
ای جان:))
ایشلا قسمت خودت و این حرفا و لی لی لی لی :دی

پاسخ :

جانت سلامت :)
من حال ندارم همین جوری تو پست مسئول تدارکات راحت ترم :))
محبوبه شب
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۲:۲۷
اووووووووو اومده بودم از عشق خودت و اون داماد خوشبخت بخونم (کیبوردم مشکل دار شده و نمیشه باهاش دو نقطه خط صاف گذاشت!)

خوشبخت بشن ان شاءالله : )))

پاسخ :

جا داره بهت یه کوووفت غلیظ بگم ها :))
ما فعلا ازین غلط های اضافه ازمون سر نمی زنه مطمئن باش

ان شاء الله :)
محبوبه شب
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۲:۴۴
نچ نچ نچ امروز با کی گشتی ایقَذَر بد دهن رفتی؟؟ (هنوز تو پست خودم گیرم خخخ)
 غلط اضافی چیه دیوونه؟ 
بده نصف دینت کامل مره؟ : )))))))

پاسخ :

با افراد متاهل گشتم :))
من همون نصف اول دینمو کامل کنم نصف دوم پیشکش :||
حسین مداحی
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۲:۴۴
همه جا نوشتم. ولی خب راحت ترین راه دسترسی ش رجوع به صفحه من توی جیم هست.
مطلب با عنوان وقتی که داماد دار میشویم.

پاسخ :

چشم میرم میخونم الان :)
حسین مداحی
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۲:۴۵
ازدواج سنت پیامبر هست.
غلط نیست.
شوخی با امر مقدس ازدواج ممنوع!

پاسخ :

ازدواج غلط نیست
ازدواج کردن من غلط
اونم غلطِ اضافی
:)
بهار ...
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۲:۵۴
آخی،ان شاءالله خوشبخت بشن
تمام تلاشم رو کردم یکی رو راضی کنم اونم بره،ولی نشد:(((
ایشالا ما بیایم عقد خودت:)))))
اگه وحود داشتیم:دی

پاسخ :

حالا عقد سمیه رو بیا تا ما :))
محبوبه شب
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۲:۵۷
میدونی اناری وقتی عنوانت رو خوندم یاد اون 
شین میم ر تو اخراجیا افتادم و اولش کلی خندیدم : ))

پاسخ :

یاد چه چیزا افتادی همزمان :دی
خداروشکر :))
آرزو ﴿ッ﴾
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۳:۰۳
چه حسِ خوبی داشت :))
امیدوارم به موقعش تجربه کنم رفتن به جشن ازدواج رفقا رو :)
 

پاسخ :

خداروشکر :)
ان شاء الله ^_^
یک دختر شیعه
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۳:۲۷
ان شالله عروسیه خودت اصن😍😍😍

پاسخ :

حالا نیگا :دی
جمیعا نفرین نکنید مارا ید الله مع الجماعس :))
بهار ...
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۳:۴۲
اونو که حتما میام:))))
البته ان شاءالله اگر بودم....
ایشالا عقد جفتتون

پاسخ :

اونو که جرئت نداری نیای :))
محبوبه شب
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۳:۴۳
عه! اینجوریاس؟ این نفرینه؟ پس به شدید ترین لحن ممکن نفرینت می کنم که یه فرد خیلی خیلی خوب از همه جهات نصیبت بشه...
^_^

پاسخ :

اری اینجوریاس :|
از نفرین بدتر حتی :||
آدم دو تا دوست مثل تو داشته باشه خیلی خوشبخته :))
محبوبه شب
۲۰ خرداد ۹۶ , ۰۴:۱۶
دو تا دوست مثل من؟ 
مگه خودم چمه که دو تا کپی خودم می خوای هوم؟؟؟ 
اف : )))
در ضمن تو خیلی خوشبختی یه دوست مثل من داری باید خداروشاکر باشی که یه نفر مثل من هس! 😎😎😎😎
بعــــــله : ))

من برم بیش از این مزاحمت نشم.
التماس دعای مخصوص اناری ^_^

پاسخ :

در اون که من خیلی خوشبختم بابت داشتن شماها که شکی نیست *_*❤

مراحمی جانِ دل :)
محتاجِ محتاجم
الهی حاجت روا باشی :*
محمدرضا مهدیزاده
۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۵:۱۵
انشااء... خوشبخت شوند :)
موفق باشید

پاسخ :

ان شاء الله :)
خانومِ حدیث :)
۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۶:۱۹
به به  :)))))  خیلی به به  :))))  مبارکشوون *_*
چقد دست گلش خووووووبه ^__________^

پاسخ :

خعلییی :))
خعلیییییی تر :دی
الهام
۲۸ خرداد ۹۶ , ۱۴:۰۲
یادم باشه بعدنا ها اولین کسی باشی که دعوتت کنم

پاسخ :

آخ جووون ^_^
الهام
۲۸ خرداد ۹۶ , ۱۴:۰۳
مبارکشون باشه :) ولی خدایی کسی که باتو ازدواج کنه خوشبخت ترین مرد دنیاست اینا جدی میگم

پاسخ :

ممنون عزیز دلم :*
چراهمچین فکری میکنی؟ بدبخت که بیچاره :))
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan