دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

فانتزی محقق کن کی بودی تو سید؟ :))

من همیشه معتقد بودم خوبی و بدی آدم ها و ارجحیتشان نسبت به هم هیچ ربطی به سید بودن یا نبودنشان ندارد. بقول مادر بزرگ:«چه بلالِ حبشی، چه سیدِ قریشی». اما خب بگذارید اعتراف کنم که همیشه در منتهی الیه تصوراتم دوست داشتم همسرم سید باشد. در واقع جزو فانتزی های ذهنی ام بود. و غدیر امسال حس لبخندی خوبی برایم به همراه داشت وقتی هم دخترِ حضرت زهرا بودم و هم عروسِ حضرت زهرا :)

حسین ...
۰۹ شهریور ۹۷ , ۱۲:۱۷
تا کِی این لوس بازیا واقعا؟!

پاسخ :

اولا کدوم لوس بازیا؟ دی:
دوما تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد :))
حسین ...
۰۹ شهریور ۹۷ , ۱۲:۵۷
همین لوس بازیا! امامزاده من و فانتزی و ...
دیگه سنی ازتون گذشته.  زشته! هم سن و سالای شما الان چهل سالشونه.

پاسخ :

میفرماد که:
همینه که هست :)))
هم سن و سالای شما پس چند سالشونه؟ دی:
حسین ...
۰۹ شهریور ۹۷ , ۱۶:۰۵
ما به رسم مقتدامون عمو پورنگ و به اذن الله جل جلاله تا قیام قیامت هحده ساله میمونیم.

پاسخ :

حفظکم الله :))
الهام
۰۹ شهریور ۹۷ , ۱۹:۲۸
خوشبحالت :)) میخواستی یه عیدی تپل ازشون بگیری :))))

پاسخ :

نیست پیشم ولی خواهم گرفت :))
الهام
۰۹ شهریور ۹۷ , ۲۰:۴۲
آفرین مثه منکه قراره وقتی دیدمت عیدی تپل بگیرم؟ :)))))

پاسخ :

نه بدتر :))
حسین ...
۰۹ شهریور ۹۷ , ۲۲:۱۳
توصیه میکنم شما خواهر گرامی رو به این که برید از خدا بترسید. آیا شما به این خانم نفری گفتید که حرفاشون رو متوجه نمیشید و ه کسره رو رعایت نکنن؟!
یعنی به جای من دیوانه بنویسن منه دیوانه؟
راسته که شما چنین توصیه ای کردید؟ از خدا نترسیدید؟

پاسخ :

من ازین توصیه ها به کسی نمیکنم چون میترسم شب خواب دکتر شفیعی رو ببینم :)))
حسین ...
۱۰ شهریور ۹۷ , ۰۰:۲۹
ولی اخبار حاصله حاکی از این موضوع هست که شما این توصیه ها رو به ایشون کردین و ایشون بارها در محضر فقیه عالی قدر، شیخ الاُشیاخ، عالم جلیل القدر و والامقام، شیخ حسین ابن غلامسخی مداحی (قدس الله روحه العزیز)، این اشتباهات رو انجام دادن و وقتی بهشون متذکر شدم که نباید این اشتباه رو انجام بدن گفتن که به توصیه شما که حرف های ایشون رو نمیفهمید گوش کردن و اینجوری نوشتن و بعد عادت کردن!

پاسخ :

نمیدونم والا :/
اگر گفته من توصیه کردم لابد کردم دیگه
میرم که از مقام معلمی ادبیات استعفا بدم :|
حسین ...
۱۰ شهریور ۹۷ , ۰۰:۳۳
والا در محضر داعی که گفتن فاطمه سادات اینگونه گفته. حالا بگردید فاطمه سادات پیدا کنید. البته وقتی ازشون پرسیدم کدوم فاطمه سادات؟! گفتن مگه چند تا فاطمه سادات داریم؟!
خلاصه که ایشون به تازگی به جمع نویسندگان مقالات علمی بایوبیر ملحق شدن و از شما میخوام کار و کاسبی ما رو خراب نکنید خواهشا. میرم شکایت میکنم وگرنه.

پاسخ :

من دیگه باهاش حرف نمیزنم که مشکلی پیش نیاد :|
خیالتون تخت مقالاتتون محفوظه :))

ولی این میون سوالی که پیش میاد اینه که من چطوری وقتی خودم اینطور نمینویسم از بقیه میخوام اینطور بنویسن؟:/
واقعا استعداد و توانایی بالایی میخواد :/
حسین ...
۱۰ شهریور ۹۷ , ۰۰:۴۰
دیگه خلاصه مدارکش موجوده که ایشون گفتن شما مقصر این موضوعین.
حالا برین با خودشون دعوا بگیرین به من هیچ ربطی نداره. من فقط وظیفه خودم میدونم از شما روشن فکرین و محققین و علما و بلغا و شعفا و ذکرا و منفا بخوام که این نکات رو رعایت کنین تا خدای ناکرده به فرهنگ و ادب این مرز و بوم لطمه ای هرچند کوچک وارد نشه.

پاسخ :

لطف کردید :))
درحال پیگیری هستم دی:
حسین ...
۱۰ شهریور ۹۷ , ۰۰:۴۹
میگن شما یادتون نمیاد این اشتباه رو انجام دادین.
من رفیقم بهم همچین چیزی میگفت باهاش کلا قطع رابطه میکردم.

پاسخ :

ما قطع رابطه نمیکنیم ولی :)
الهام
۱۰ شهریور ۹۷ , ۰۰:۵۴
@ آقای مداحی:واقعا چه ربطی به کار وکاسبی شما داره:// منکه تا حالا تو مقاله اینجوری ننوشتم بعد موضوع متن چه ربطی به من داشت از عروس حضرت زهرا (س) به کجا کشید
حسین ...
۱۰ شهریور ۹۷ , ۰۰:۵۶
والا هنوز به جایی نکشیده.
وقتی بحث به جلبک های زیر دریا کشید اون موقع میشه گفت بحث منحرف شده.
قبلا بحث ها خیلی بیشتر از این منحرف میشد. زیر هر پست سیصد تا کامنت میومد!

پاسخ :

یادش بخیر واقعا :))
الهام
۱۰ شهریور ۹۷ , ۰۱:۰۳
برین اقا برین من وفاطمه رفیق قدیمیم برین این دام های بهم زدن رفاقت ادمارا یجا دیگه پهن کنین برین از خدا بترسین

پاسخ :

الهام
۱۰ شهریور ۹۷ , ۰۱:۰۶
ینی شدید تر از بلایی که من میخوام سرت بیارم؟ گناه دارن فاطمه به جوونیشون رحم کن :دیی

پاسخ :

گذشت و رحمی در کار نیست مستقیم اعدام :))
الهام
۱۰ شهریور ۹۷ , ۰۱:۰۸
من تو این موضوعا دخالت نمیکنم درحالی که لیست کتاب های گرون و محبوبش را مینویسد از گوشه سمت چپ خارج میشود :دی

پاسخ :

راحت باش :))
الهام
۱۰ شهریور ۹۷ , ۰۱:۲۳
دیگه خودت میدونی:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan