دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

ممنون که هستید :)

میدونید من عادت ندارم خیلی تو پنل مدیریت بیان گشت و گذار کنم. یعنی وقتی میام بیان یا مستقیم میرم پست میذارم، یا جواب کامنت میدم، ته تهشم باز کردن مطالب شما و خوندنشونه و اگر وقتی باشه نوشتن کامنت. یعنی میخوام بهتون بگم هیچ وقت نمیرم سرچ کنم طبق قابلیت جدید بیان کی کامنتمو خونده. کی جوابمو داده کی نداده. بخش دنبال کننده ها تعداد چنتاس، کی کامنت میذاره کی نمیذاره و قس علی هذا.
امشب اما اتفاقی دستم خورد روی گزینه فهرست دنبال کننده های وب و با دیدن عدد اون بالا ناخودآگاه لبخند زدم. من خودم بعنوان صاحب این وبلاگ میدونم اینجا مطلب خاصی نداره. حتی اینم میدونم که شاید اکثرا نوشته ها حال خوبی هم نداشته باشن کما اینکه خیلی ها هم دوستانه متذکر شدنـاین قضیه رو خیلی وقت ها بهم و من هم سعی کردم بیشتر از حال های خوبم بنویسم. میدونم قلمم قلم خاص و جذابی نیست. میدونم صرفا یه روزمره نویسی سادس نوشته های اینجا و با توجه به همه این دونسته ها شرمنده ی حضور و نگاه شما هستم.

من یاد گرفتم که از آدم های زندگیم بخاطر بودنشون تشکر کنم. بی مقدمه. بی دلیل. بی حرف پس و پیش. خیلی صریح و واضح. فقط برای این که هستن. پس امشب همینقدر ناگهانی از تک تک شما شصت نفر تشکر میکنم که هنوز هم که هنوزه اینجا هستید. که همراهید. که هم دلید. که مهربونید. که با بودنتون حتی با این همه فاصله مایه دلخوشی و آرامشید. ممنون که هستید حتی اگر نمیخونید همین که با تموم کاستی ها و کمـرنگ بودن ها و سر نزدن های من هستید و هنوز همراهید ممنونم :)



محبوبه شب
۱۰ آذر ۹۶ , ۲۳:۵۰
جم کن بابا بگو ببینم کی شیرینی میدی؟ ^_^ : )))
#یک_شیرینی_نخورده
😜

پاسخ :

شما بیا تا من شیرینی بدم زدن نداره که :))
محبوبه شب
۱۰ آذر ۹۶ , ۲۳:۵۴
نچ تو پاشو دست شوجانتو بگیر و بیا پابوس آقا ^_-

+ وای فاطمه سادات چقدر خوشحالم برات عزیزم
ان شاءالله در پناه خدا و امام زمان خوشبخت بشین : )

پاسخ :

منو که راه نمیدن ایشونم که کلا نیستن :/
تا ببینیم خدا چی میخواد قسمت بشه که حتما با کله میایم :)

عزبز دلی محبوب ترین محبوبه ی من ❤
هرچی آرزوی خوبه ماله تو اصلا ^_^
محبوبه شب
۱۱ آذر ۹۶ , ۰۰:۰۳
://  "منو که راه نمیدن"
اینو گفتی نگفتیا دهع :|
ان شاءالله به زودی زود یه سفر دو نفره ی زیارت آقا قسمتت بشه : )

اینجا همه چیز بر خواسته از دلِ ، ممنون میشم اگر دلم رو کپی نکنید :)
+ دیدی کردوم 😛

پاسخ :

چشم :)
ان شاء الله...

خوب کردی اصلا :))
یک دختر شیعه
۱۱ آذر ۹۶ , ۰۰:۰۴
دیه کاریه که از دستمون برمیاد
: )
😍

پاسخ :

خوبی تونو میرسونه  *_* ❤
محمدرضا مهدیزاده
۱۱ آذر ۹۶ , ۰۹:۲۷
سلام :) 
دیشب پُستِ قبلی تون رو خوندم ٬ میخواستم تبریک بگم ازدواج تون رو شارژ گوشی همراهی نکرد . تبریک میگم ٬ انشاءالله به پای همدیگر پیر بشین ٬ خوشبخت و عاقبت بخیر بشین و در سایه ی خداوند یک زندگی مهدوی و شاداب داشته باشین :) خیلی خوشحال شدم وقتی خوندم ٬ الان هم مثلِ خانومِ فرزاد (محبوبه شب) شیرینی میخوام :| :)) 
موفق باشید

پاسخ :

سلام بر شما :)
ممنون و متشکر ان شاء الله روزی خودتون :)
چشم بیام مشهد در خدمتم :))
همچنین
حوا بانو
۱۱ آذر ۹۶ , ۱۹:۰۹
ای بابا شرمنده کردی که :)
من واقعا سبک نوشته هاتو دوس دارم و از خوندنشون لذت می برم :)

من با شیرینی راضی نمیشما, من شام میخوام. شااااااااااااام :)

پاسخ :

ممنون عزیز دل لطف داری :)

چشم :))
الهام
۱۱ آذر ۹۶ , ۲۱:۴۱
از اونجایی که من ادم خیرخواهی هستم حاضرم وظیفه خطیر گرفتن شیرینی از طرف شمارا برعهده بگیرم وبنده حقیر سهم شیرینی همتونا از فاطمه تمام وکمال بگیرم فاطمه همه شیرینیا رابفرست واسه من ;)))

پاسخ :

زحمت نشه :))
الهام
۱۳ آذر ۹۶ , ۲۰:۵۸
رفاقت واسه همین روزاست دیگه چیکار کنم یه پونیکا بیشتر داریم؟

پاسخ :

عزیزی ❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan