دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

منِ تـ .و

از اون روز سرد که آش داغ گرفته بودیم و نزدیک به هم نشسته بودیم بلکم گرم شیم تا امشب زمان زیادی گذشته. از لحظه ای که با دیدن باریکه آفتابی که یهو میون اون سرما خودشو مهمونمون کرد، کلی ذوق کردیم و من خنده کنان گفتم الان تو این نور اگر عکس بگیریم کاملا رنگ چشمات مشخص میشه و بعد به دوربین لبخند زدیم. از ساعتی که از  اون بالا به شهر زیر پامون نگاه کردیم، چشم هامونو بستیم و فکر کردیم یعنی کجای این شهر خونه ی ما خواهد بود؟ و حس کردیم چقدر خونه ی بنفش و کوچکمون رو دوست خواهیم داشت.

از اون ساعت نزدیک به سیصد روز میگذره. سیصد روز پر از چالش و اتفاقات تلخ و شیرین. سیصد روز سخت. سیصد روز دوست داشتنی. سیصد روز که دیگه من‌ی وجود نداره و همه ی جهان ماست! مایی که در اوج تفاوت‌ها قد یک عمر زندگی رویاهای مشترک داریم. رویاهایی که جای نا امید شدن از رسیدن بهشون، درباره‌شون فکر میکنیم و هر بار با مرور کردنشون چشم هامون مثل یک بچه ی پنج ساله برق میزنه از شادی. 

شکستن منِ خود و پذیرش تبدیل شدن به یک منِ واحد شاید سخت ترین کار برای هر آدمی باشه ولی ما از پسش بر اومدیم. ما یادگرفتیم. نه.. دوست داشتن به ما یاد داد که صبور و با گذشت باشیم. ما من هامون رو شکستیم! و تصمیم گرفتیم مثل هیچ کسی نباشیم. تصمیم گرفتیم تا ابد خودمون بمونیم. از هیچ چیز نترسیم. دنبال رویاهامون بریم و برای رسیدن به اهدافِ هم پله باشیم...


باید نوشت از روز هایی که با سرعت باور نکردنی دارن میگذرن. باید نوشت تا فراموش نکرد...

حسین ...
۱۸ آذر ۹۷ , ۰۰:۰۷
آفرین.

پاسخ :

آفرین بر شَما
صد آفرین بر شُما :))
محبوبه شب
۱۸ آذر ۹۷ , ۰۰:۰۹
شولولولولو 😁

پاسخ :

شولولولو چیه دی:
بخون عروس چقد قشنگه :)))
محبوبه شب
۱۸ آذر ۹۷ , ۰۰:۱۰
@حسین خان
اونجه هنوز شب نشده؟
حسین ...
۱۸ آذر ۹۷ , ۰۰:۵۰
@محبوبه خانم
کوجه؟!
والا اینجه همیشه شبه.
فا طمه
۱۸ آذر ۹۷ , ۰۱:۲۵
یاد این افتادم:

من نشسته بودم. او اومد. جا نبود. ن رو گذاشتم پایین. و رو گذاشت پایین. شدیم ما. حالا کنار هم جامون میشد!

پاسخ :

چه قشتگ :)
واقعا هم..
محبوبه شب
۱۸ آذر ۹۷ , ۰۶:۲۰
ایکن خوردن یه قورت اب جوش از لیوان بغل دستی (عق)
 گلو را صاف می کند
دف را بدست می گیرد و دِ برو : )))))

عروس چقدر قشنگه ایشالا مبارکش باد
(منکه دومادو ندیدم که ببینم ابرنگ هست یا نه؟ :دی : ))) علی ای حال دوماد خوش آب و رنگه ایشالا مبارکش باد
ماشالله به چشم و ابرو (عوع عوع)
...
+دیگه بلد نیستم شرمنده اخلاق ورزشی مرزشیت اینا 😂😁

پاسخ :

باتشکر :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan