دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

درد داریم که این موقع صُب بیداریم

آغا من اعتراض دارم!!

حالا نمی شد اسم درد رو یه چی دیگه میذاشتن که از هر طرف میخونیش درد نباشه ؟:|

پیرمونو در آورد خب

از هر طرف میای نادیدش بگیری از اون طرف باز درد طور زبون درازی میکنه بی ادبیات :||

از ساعت دوازده دارم میخوابم مثلا -____-

Ali.sh
۲۱ تیر ۹۶ , ۰۹:۵۴
اصن اسطوره صبر و مقاومت اسطوره درد و ایثار خخخ
دردهاتون رو به افول (درست نوشتم؟ خخ) الهی :)

پاسخ :

اسطوره ها الان میرن خودکشی دسته جمعی :)))
بلی درست نوشتید :) ممنانم ^_^
. یاسون .
۲۱ تیر ۹۶ , ۱۱:۵۹

از وسط بخونید دی: ردد ... رد دادن بهتر از درد داشتنه دی: کامنت را ارسال کرده و به ادامه اکتشافاتش می پردازد :)


پاسخ :

هوای جنگل های شمال ساخته ها :))
اکتشافاتتون خیلی بدیع تر شده :دی
اکتشافاتتون ذیل پست های من مستدام باد :))
محمدرضا مهدیزاده
۲۱ تیر ۹۶ , ۱۲:۲۴
بی خوابی خیلی بده :|
منم گاهی تا اذون بی خوابم و خوابم نمیبره :|
در هر صورت موفق باشید

پاسخ :

بیخوابی به علت درد که دیگه هیچ :|

ممنون، همچنین :)
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan