دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

نیازمندیها

به کسی که بیاد
مایه دلگرمیِ آدم بشه
اما رفتن بلد نباشه
نیازمندیم آقا
نیاز مند
محبوبه شب
۰۵ تیر ۹۶ , ۰۱:۱۳
دوبله پیدا کن -_-

پاسخ :

یکی ازشم اگر پیدا شد نصفش میکنیم باهم :))
محبوبه شب
۰۵ تیر ۹۶ , ۰۱:۲۱
نچ نمشه! مو با کسی چیزی ره تقسیم نموکنم : )))
یا مال خودوم یا تو ام ندشته باشیش خخخ حسودم خودتی 😛

راستی
عیدت مبارک عزیز دلم : ))
دعام کنیااا :* ^_-

پاسخ :

خاع یافتمش کامل میدمش به تو جهنمِ ضرر سر به فدای رفیق :))


عید خود هم هم عزیزترم ^_^
به روی چشم خودتم کلی دعام کن لطفا :)
محبوبه شب
۰۵ تیر ۹۶ , ۰۱:۳۱
به روی چشم :*
صبح اگه آقا بطلبن میرم حرم.. نائب الزیاره تون هستم : ))

پاسخ :

چشمت به ضریح مولا :)

منم میرم پیش حضرتِ آقا اگر لایق باشم دعاگوت هستم :)

محبوبه شب
۰۵ تیر ۹۶ , ۰۲:۵۴
عه! میری مصلی؟
سلام ما را برسان به حضرت آقا
..
بگو مواظب خودشون باشن، این روزا هر وقت صورت ماهشونو میبینم بغض میکنم!
ان شاءالله سالهای سال سایه شون بر سر فرزندانشون باشه.

پاسخ :

ان شاء الله اگر عمری باشه :)

چشم حتما :)
نام را گمنام تر کن :)
۰۵ تیر ۹۶ , ۰۲:۵۷
Salam Salam ... Saat o Oghateton be vaghte Nardo0one.blog.ir Bekheir :)
Eideto0onam Shadidan Besyar Ziad Koliiiiiiiiiiiiiiiiii Mobarak ... Baele Baele Be Che Nokte zarif o kolofti eshare nemodin :)) (adabiatam to neveshte zire khate faghr :))) ) Ensha'allah be hamin vaghte eidi nasibeton mishe :)
#Eltema3_2A

پاسخ :

علیک سلام علیکِ سلام :))
ممنون و متشکر^_^ عید خودتون هم هم :)
اصلا ادبیاتتون عااالی بود :))
ان شاء الله قسمت همه :)

به روی چشم شما هم مارو دعا کنید لطفا :)
حسین مداحی
۰۵ تیر ۹۶ , ۱۷:۵۱
روزنامه آگهی بزنین.

پاسخ :

یافت می نشود جسته ایم ما :)
ایمان
۰۵ تیر ۹۶ , ۱۹:۰۵
چشم بصیرت میخادا:)

پاسخ :

ما نذاریم متاسفانه :)
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan