دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

همراه

این یه حقیقته که توی زندگی مقصد وجود نداره. تا هرجای افق رو به روتونو هم که نگاه کنید بازم جادس. زندگی یه مسیر بی انتهاس پس مهمترین کار اینه که یه همسفر خوب انتخاب کنید :)

یا๛ گُلے
۲۱ آبان ۹۶ , ۱۶:۴۰
:)

پاسخ :

(:
OVe هستم
۲۱ آبان ۹۶ , ۱۶:۴۱
الساعه

پاسخ :

درود
حوا ...
۲۱ آبان ۹۶ , ۱۶:۵۹
و چقدر کارِ سختیه انتخابِ همسفر...

خوبی؟! ^_^

پاسخ :

بسیار بسیار...

شما که دکتری باید بگی من خوبم یا نه :))
خوبم؟ :)
حوا ...
۲۱ آبان ۹۶ , ۱۷:۰۳
من حتی حالِ خودم رو هم نمی‌دونم مهربون. :)

پاسخ :

چرا عزیز دل؟ :)
الهی همیشه خوبه خوب باشی ❤
حوا ...
۲۱ آبان ۹۶ , ۱۷:۰۹
روزگار سرِ ناسازگاری داره گویا. :)
حتی توی امامزاده روزِ اربعین هم بدجور حالم رو گرفتن. -_-
نفسم هم مدام می‌گیره. :))
همچنین ساداتِ خوبم. ^_^

پاسخ :

بگو بیاد دم میدون تا ادبش کنم دیگه سیبِ سبز مارو اذیت نکنه :)
ای بابا ای بابا. چرا؟ :(
من که از شدت استرس خونه نشین شدم امروز :)))

میدونی ولی با این همه باز میشه این در، صبح میشه این شب، صبر داشته باش :)
حوا ...
۲۱ آبان ۹۶ , ۱۷:۲۰
:))
بعد از نماز رفتم سقاخانه خواهران آب بخورم یهو حس کردم یه تعداد عدد و رقم زیرِ گوشم زمزمه میشه! برگشتم دیدم یه آقا پسرِ خیلی بافرهنگ (!) با فاصله چند سانت داره شماره موبایلش رو میگه! خیلی ترسیدم! توی حالِ خودم بودم اصلاً فکر نمیکردم کسی پشتِ سرم باشه. آخه وقتی داشتم می‌رفتم سمت سقاخانه هیچ کس اونجا نبود. سریع دور شدم از اونجا اونقدری ترسیده بودم که دستم می‌لرزید آب‌ها می‌ریخت روی چادرم. :)
خیلی ناراحت شدم. :( دلم گرفت واسه این همه غربت. که حتی حرمتِ اربعین هم نگه نمیدارن یه عده.
چرا عزیزم؟! :)
آرامش سهمِ تک تکِ لحظاتت. ^_^

بله. :)

پاسخ :

خدا به راه راست هدایت کنه این جنس افراد رو ://
کلا دین و ایمون مردم داره به باد فنا میره...

فدایت همچنین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan