دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

چون میگذرد غمی نیست...

پارسال این موقع ها توی بیمارستان آواره بودم و همزمان درگیر خانواده و پسرکی که به شکل عجیبی مصمم بود برای پیش برد امر خیرش. امسال این موقع باز توی بیمارستان آواره ام و همزمان درگیر خانواده و پسرکی هستم که این روز ها دیگه قسمت گنده ای از قلبم رو به خودش اختصاص داده. از پارسال تا امسال تنها چیزی که فرق کرده این بوده که یک دلتنگی و دوری عمیق به دارایی های قلبم اضافه شده.


پی نوشت:

بذارید اعتراف کنم این روز ها حس میکنم آسایش چیزیه که فقط میتونه از من سلب بشه. حالا هر بار بسته به هر اتفاق یک میزان و یک اندازه‌ش. و من این روز ها سرگردون ترین، معلق ترین و کلافه ترینِ خودمم...

پی نوشت تر:

این شب ها وقتی بعد کلی بدو بدو بالاخره وقت میکنم بدن خستم رو روی زمین رها کنم به سقف خیره میشم و به آیده فکر میکنم. تنها چیزی که بهم انگیزه میده برای ادامه دادن و دووم اوردنِ این اوضاع بیخود اینه که به خونه ی نداشته مون فکر کنم و هر شب یک بخش ازش رو بچینم توی تصوراتم. امشب نوبت اتاق کوچیک مطالعه‌مون بود و الان که این هارو مینویسم حس میکنم چقدر اون اتاقِ پر از جزئیات اما در عین حال ساده رو دوست دارم...


حسین مداحی
۰۳ دی ۹۷ , ۰۰:۵۹
ان شاءالله همیشه سلامتی باشه برای شما و خانواده. نبینیم این روزای سخت رو.

پاسخ :

ان شاء الله همه سالم و شاد باشن...
حضور و حرف هاتون میون اوضاع مشوش همیشه ناقل حس خوب بوده و هست. ممنون :)
محمدرضا مهدیزاده
۰۳ دی ۹۷ , ۰۱:۲۵
انَّ اللّٰه مع الصّابرین :)

پاسخ :

ما کشتی صبر خود در بحر غم افکندیم :)
pary daryayi
۰۳ دی ۹۷ , ۰۸:۴۵
(:*به این فکرکن ازپارسال وضعیتت بهتره حداقل یه پسرک هست دلخوش باشی بهش و اینم عین پارسال زود وخوب میگذره ((:

پاسخ :

ما یکی از طفلکی ترین زوج ها باشیم گمونم :)))
همش در دوری :))

دعا کن بگذره زود مثل پارسال نباشه :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۳ دی ۹۷ , ۰۹:۰۱
به سلامتی بگذره و به خوشی برین خونه خودتون:-)

پاسخ :

ممنون خوب جان :)
بعد شما بیاید خونه‌مون مهمونی :)))
کوالای پیر
۰۳ دی ۹۷ , ۱۱:۰۳
ایشالا که همه چی به خوبی و سلامتی درست میشه :)

پاسخ :

ممنون عزیزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan