دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

یک خواهش

اگه امشب اتفاقی متوجه شید شب آخر زندگیتونه اولین کاری که تصمیم میگیرید انجام بدید چیه؟
مجبور نیستید اینجا از اون کار برای من بگید
فقط همین امشب انجامش بدید...

پی نوشت:
برنامه ضبط کتاب رو نه بخاطر شلوغی روز هام بلکه بخاطر این که متوجه شدم ممکنه صاحب کتاب راضی به انجام این کار نباشه و نوعی کپی رایت محسوب بشه، متوقف کردم.
امـ اچـ
۰۶ آذر ۹۶ , ۰۰:۱۱
الان دیره نمیشه!!

ولی به سه چهار نفر از بهترین آدمای زندگیم زنگ میزدم و حرف میزدم باهاشون...

پاسخ :

حتما فردا بهشون زنگ بزن 
بی شک از شنیدن صدات خیلی خوشحال میشن :)
امـ اچـ
۰۶ آذر ۹۶ , ۰۰:۱۵
آره قطعا حالشون خوب میشه
چون هربار زنگ میزنم قشنگ نزذیک چهل ، چهل و پنج دیقه حرف میزنیم باهم!
ولی الان خیلیا خودشونو درگیر کار و دانشگاه کردن و کمتر حال همو میپرسن....

پاسخ :

ما درگیر نزدیکی های سراب گون شدیم متاسفانه اغلبمون
فکر میکنیم مجاز هست و هر وقت بخوایم میتونیم از هم باخبر شیم و با همین فکر اصلا سراغ هم نمیریم

ممنون که میخوای باعث حال خوبشون بشی :)
امـ اچـ
۰۶ آذر ۹۶ , ۰۰:۲۳
و من عادت دارم که هر چند روز یه بار میرم سراغشون ، بهشون پیام میدم
دقیقا امشب رفتم گفتم : چطوری بلا؟ معلوم هست کجایی دختر؟
دلم تنگ میشه براشون خب و گفت درگیر درسه!!
یا همین دو دقیقه پیش به یکی دیگه پیام دادم
من سعیم اینه که یادشون باشم تا حسرتش نمونه رو دلم!!
ولی اونا اصلا فکر میکنن شاید یه روز دیگه پیش نیاد باهام حرف بزنن؟:)))

قربونت بشم من:*

پاسخ :

من یه تکستی دارم که با خودم مرورش میکنم مدام:
«همیشه پر از مهربانی می مانم
حتی اگر هیچکس قدر مهربانیم را نداند
من خدایی دارم 
که به جای همه برایم جبران می کند»
این لحظه ها زیاد هست توی زندگی. هرچی جلوتر بری پر رنگ تر هم میشن حتی منتهی مهم اینه که خودت با خودت حالت خوب باشه و بدونی که کاری که باید رو انجام دادی :)


خدا نکنه عزیز دل :*
کوالای پیر
۰۶ آذر ۹۶ , ۰۰:۳۱
هیچکاری جزاینکه سرمو بذارم رو بالشت شوفاژو زیاد کنم پتومو خوب بپیچم دورم نت‌های گوشیمو فرمت کنم و بعد خاموشش کنم و با خیال راحت بخوابم:))

پاسخ :

نت های گوشی خیلی مهمن اول اونارو فرمت کن :))
از شوخی که بگذریم خوشبحالت که اینقدر سبکبالی :)
امـ اچـ
۰۶ آذر ۹۶ , ۰۰:۳۴
چقدررر خوبه این متن*_*
کلی بهم حال خوب داد:)
کاملا موافقم باهات! همینکه خودم حالم خوب میشه بهترینه:)))

پاسخ :

چقد خوبی تری خود :)
اتفاقا یه نظریه روانشناسی هم هست در این راستا بعدا یادم بنداز ازش برات بگم :)
امـ اچـ
۰۶ آذر ۹۶ , ۰۰:۳۷
واای آره حتما بگو بهم دوست دارم*_*
:**

پاسخ :

چشم 
الهام
۰۷ آذر ۹۶ , ۰۹:۵۴
برای هر کدوم از کسایی که عزیزند برام یه نامه مینویسم
بعد هم شب اخرم خودما هرجور شده میرسونم به جمکران ته مسجد جمکران تکیه میدم به دیوار یه گوشه که کسی نباشه هیچ کس هیچ چیز فقط من ومولام بعد ازش میخوام التماسش میکنم قبل رفتنم ببینمش

پاسخ :

چه خوب :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan