دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

I'm scared

You say you love rain, but you use an umbrella to walk under it. You say you love sun, but you seek shelter when it is shining. You say you love wind, but when it comes you close your windows. So that's why I'm scared when you say you love me.

حوا بانو
۰۳ تیر ۹۶ , ۱۸:۱۲
nice post.
I keep my finger cross for you Darling.

دلم برای زبان تنگ شده :)

پاسخ :

;Dear hava
(: Thank you for your kindness
منم خیلی...
ایمان
۰۳ تیر ۹۶ , ۱۹:۰۲
asfiyhsnm kshduih ksh sfkfhusus kskshfuvmndl osduugfb kdooou hnndlli:)

پاسخ :

:))
حسین مداحی
۰۳ تیر ۹۶ , ۱۹:۲۰
Yes i'm fine thank you and you?

پاسخ :

:))
...praise be to god. I'm fine
حسین مداحی
۰۳ تیر ۹۶ , ۱۹:۳۷
ترجیح میدادم هیچی نگین! فحش که ندادین؟! خخخخ

پاسخ :

نه بابا من غلط بکنم :))
گفتم الحمدلله خوبم :)
ایمان
۰۳ تیر ۹۶ , ۲۰:۰۶
یعله:))فهمیدم همه منم الکی مثلا بلدم؟یابیشتر تاکید کنم؟:))

پاسخ :

بله من کاملا متوجه شدم :))
سِناتور تِد
۰۳ تیر ۹۶ , ۲۰:۱۰
Jbghnslmxmjeullasxn

پاسخ :

خاع
محبوبه شب
۰۳ تیر ۹۶ , ۲۲:۰۶
اف بر همه تان خخ
فحش و فحش کاری می کردین؟ خخخخخخ

پاسخ :

:))
از دست تو محبوبه نخندون منو :)))
سِناتور تِد
۰۳ تیر ۹۶ , ۲۲:۳۴
ငကအနမသဟဟညြြျတအ

پاسخ :

خاع تر
. یاسون .
۰۳ تیر ۹۶ , ۲۳:۱۹
جوری پست رو به گند کشیدین که کامنتِ عارفانه م متلاشی شد در نطفه :))))
.
خطاب به صاحب پست: برید خدا رو شکر کنید همچین دوستایی دارین خخخخخ پیر نمیشین هیچوقت دی: 

پاسخ :

کامنت عارفانه تونو بذارید تا من ناکام نمیرم لاقل :))

واقعا پیر نمیشم جوون مرگ میشم از دستشون :)))
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan