دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

J’apprends chaque jour et je grandis

چنان مرا زد

که جای گونه

رنگِ دستِ او پریده...

OVe هستم
۲۶ آبان ۹۶ , ۱۶:۵۴
درگیری فیزیکی؟! از شما بعیده خانم روانشناس! خونسردی خودتان ر حفظ کنید. 

پاسخ :

من؟
الان از کجای این متن به این نتیجه رسیدید که من خونسردی خودمو از دست دادم؟

و برای بار هزار و پونصدم من روانشناس نیستم :)
OVe هستم
۲۶ آبان ۹۶ , ۲۳:۰۵
شوخی میکنم خانم :| شوخی! مزاح! :))


روانشناس خوان که هستید.

پاسخ :

عه. بهتان نمیاد جدیدا آخه :)

اون که بله ولی بینشون فرق است فرسنگ ها
OVe هستم
۲۶ آبان ۹۶ , ۲۳:۲۸
نه والا. من همیشه شوخی میکنم. از اینکه یه سریا حالشون به شوخی نمیخوره ناراحت میشم ولی. وگرنه من که خیلی داغانم.

پاسخ :

اگر داغان ها چنینند نسلشون پر برکت باد
طبع شوخی تون هم مستــدام
حال دلتون هم خوب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan