دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

joker

You can't sell dreams to someone who has walked through nightmares...

حسین مداحی
۱۱ تیر ۹۶ , ۱۰:۲۶
که اینطور!

پاسخ :

که اونطور!
الهام
۱۱ تیر ۹۶ , ۱۳:۳۴
من انگلیسیم ضعیف خارجی نذار

پاسخ :

معنیشو بگو میفرستم برات :)
نام را گمنام تر کن :)
۱۱ تیر ۹۶ , ۲۱:۲۶
khob khob ...
ma be in neveshte ha kari nadarim ma iman darim be inke shoma to oje ghole ha ke hastin be kenar ,to oj tar tar tariine ghole hayeh arezohaton miresid o ma be hame eftekhar mikonim ke follower shoma bodim o andaki shoma ro mishnakhtim :) va be ehterameton mi istim o saatha kaf mizanim o saat ha salavat bare salamatiton gheraat mikonim :)
va mohmtar inke royahayeh shoma am copyright kardim ba behtarin energy ha o marvelous tarin pleasurable sense ha ^*^*^*^*_*^*^*^*^

پاسخ :

شما لطف دارید که :)
خودتون هم هم

ممنون ممنون ^_^
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan