دختری زیرِ درختِ انار...

"آخر میشوم آن انارِ لایقِ دستچینِ [تو] شدن "

keep calm!

پیام داده: فلان چیزی که تو کانالت نوشتی رو میدونم به اون دلیل نوشتی. اف و بوق و فلان و آره و اینا بر تو که اینقد پست و بوووق و فلان و آره و اینایی. بلاک اند ریپورت

لبخند میفرستم براش و به گفتن این جمله که: "سوء تفاهم شده" اکتفا میکنم.


ولی جدا کی وقت کردیم اینقدر پر از نا مهربونی و قضاوت بی جا بشیم؟

حوا بانو
۱۰ مهر ۹۷ , ۲۲:۳۲
آخ گفتی. همین الآن یه همچین اتفاقی واسه من افتاد. سوءتفاهم شده ولی... :( چقدر بده اینجوری شدنی :(

پاسخ :

امون از اینطور آدما :)
حوا ...
۱۱ مهر ۹۷ , ۰۷:۳۶
ای بابا سادات جان. نمونه‌ش رو که بهت نشون دادم دیدی :)
این روزا که تقریباً هر روز واسه نماز مغرب و عشا می‌رم حرم به این فکر می‌کنم که فقط امام رضاست که مشخص می‌کنه کی بیاد حرمش کی نیاد! بنده‌های خدا کاره‌ای نیستند. دقیقاً جمله‌ای که در جوابِ فحاشی‌هاش گفتم.

پاسخ :

حرفاشون که واقعا اهمیتی نداره

ولی برام عجیه کلا این حجم از سمت و سوی منفی گرفتن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ ...
.
انارِ کالِ باغِ همسایه ام
که هیچکس
هوسِ چیدنش را نمیکند...
..
|وَ اجْعَلْ قَلْبِي بِحُبِّكَ مُتَيَّماً |
|و دل مرا سرگشته و دیوانه ی عشق و محبت خود قرار ده|
...
دهخدا را که قدم بزنی خواهی دید:
متیم .[ م ُ ت َی ْ ی َ ] (ع ص )
رام و منقاد، مشتاق و دردمند، مقلوب از عشق.
من خلاصه در اینم...
....
سرگشته ی محضیم و در این وادی حیرت
عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
......
جوری زندگی کنیم که بزرگترین لطفمان در حقِ مردم، [مرگمان] نباشد (نهج البلاغه)
.......
یک عمر هر دردی به من دادی حس میکنم عین نیازم بود ...
.......
ایدئولوژی من [محبته] وقتی پیامبر دینم پیغام آور مهربونیه :)
هذیون نوشته ها
Designed By Erfan Powered by Bayan